GEFELICITEERD YVONNE!
Liefs Moirah
JIPPIEIEIEIEIE!!!gefeliciteerd yvonne! ben benieuwd hoe alles gaat!
en erg blij ook dat ik geen kerstliedjes voro je hoef te zingen :mrgreen:
Hoeraaaaa!!! Tygo is er!! Gefeliciteerd met jullie zoon en Claudia met haar broertje. Hoop dat alles goed met jullie gaat.
(En mocht je iets willen weten over de BV, stel je vragen gerust,hoor. Wij zijn hier inmiddels ook al doorgewinterd en krijgen regelmatig hele goed adviezen… :roll:… , dus wij weten ook echt wel wat. )
Heel veel geluk samen. En Tygo: drinken jongen!!
Mamalena :mrgreen:
Yvonne… gefeliciteeeerd… met zoon en broer Tygo… :inlove:
gefeliciteerd met de geboorte van tygo!!! Ben heeeeeeel benieuwd naar je verhaal en de foto’s! Genietse meis :-* :inlove: :-*
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!
Lekker genieten :inlove:
HEEEEEEEEEEEE!!! Gefeliciteerd!!! Geniet Geniet Geniet!!!
Zo, daar ben ik dan even weer :shifty:
Ik had gehoopt een meer roze-wolk-update te kunnen plaatsen, maar dat valt helaas nogal tegen ben ik bang…
Op zondag 7 december is ons mooie wondertje Tycho na een vlotte bevalling geboren. Wat een kereltje, echt geweldig mooi… De eerste dagen voelde ik me goed, het gÃng ook goed. Totdat er een post partum depressie kwam opzetten Dit is wat ik achteraf bij Claudia ook heb gehad, dus ik ben een paar dagen helemaal van de kaart geweest en ben nu actief hulp aan het zoeken.
Tycho bleef het super doen, zat op dag 8 alweer op zijn geboortegewicht en drinkt dus als een tierelier aan de borst :inlove:
Tot vorige week dinsdag, dag 10… Tegen het einde van de middag werd hij huilerig en kreunerig en kreeg bovendien koorts (38,3). Reden voor ons om 's avonds de vk te bellen. Zij stuurde ons direct door naar de kinderarts en een ziekenhuisopname was een feit… Ik heb staan te janken toen ze allerlei tests deden (o.a. bloed prikken, zo vreselijk zielig) en mijn borsten stroomden over omdat Tycho al enkele uren niets had gedronken. Mijn buik was nat van de melk…
Tycho werd daarna direct aangesloten op een infuus en preventief aan de antibiotica gezet. Dat was achteraf maar goed ook, want hij bleek tijdens de bevalling een streptokokkenbacterie te hebben opgelopen
Naast de dagen, heb ik een aantal nachten in het ziekenhuis doorgebracht. Totdat ik gewoon niet meer kon slapen, terwijl ik op mijn benen stond te tollen van moeheid. De laatste paar nachten heb ik thuis geslapen en gekolfd. Omdat ik niet direct een voorraadje had, heeft mijn lieve collega donormm geregeld.
Gistermiddag zijn we uiteindelijk weer thuis gekomen, nu moeten we hier onze draai weer een beetje zien te vinden.
Gelukkig hebben we best wel genietmomenten, maar ik was ook alweer vergeten hoe heftig de beginperiode met een baby sowieso is :?
Ik ben zo vreselijk moe…
Goed, ik ga weer naar mijn mannetje toe. Hopelijk kan ik binnenkort een wat vrolijker update geven
ow yvonne, wat een kløte start zeg…
hele berg knuffels…hoop dat je wolkje straks alsnog komt aandrijven en dat deze mindere tijd heel snel voorbij is…
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Wat vervelend allemaal zeg, hopelijk gaat het snel beter.
Oh lieve Yvonne… wat hebben jullie een zware tijd (gehad) zeg!
Kom maar lekker bij met z’n allen en hele fijne feestdagen gewenst.
Lieve Yvonne,
Wat heftig allemaal! Een depressie èn een zh-opname. Of het één of het ander al niet genoeg is.
Ik hoop voor jou/jullie dat de rust snel mag wederkeren en je roze wolk heel snel mag komen. Wat goed dat je hulp bent gaan zoeken.
Veel sterkte en beterschap voor Tycho. :hug:
Yvonne, dat is echt geen roze wolk he… Ik geloof daar sowieso niet erg in maar dit is wel heel heftig denk ik voor jullie.
Wat lief van die collega, dat ze donormm kon regelen :thumbup:
Hopelijk kan het grote genieten nu gaan beginnen joh!
Pfoeh, dat was een heftige start zeg. Ook ik hoop dat jullie allemaal vlug je draai weer vinden. Heel veel knuffels hoor!
Ik hoop dat het gauw wat bet er gaat met jullie! :hug:
Hoi Yvonne,
Als eerste een felicitatie voor jullie Tycho die geboren is. Wat fijn dat hij er nu is!
Nu een dikke knuffel voor jou. Meis wat een ellende allemaal. Het gaat echt aan je hart als je mannetje opgenomen moet worden. Gelukkig weten ze nu wel wat het is en dat kan alleen maar vooruitgang geven. Ik zal hem alle goede energie sturen die hij zo hard nodig heeft. En naar jou natuurlijk ook :-*
Knap hoor van je om het zo allemaal op te lossen. Mannetje in ziekenhuis, kolven, donormm regelen. Petje af. ik weet helaas uit ervaring dat zo vlak na de bevalling en alles wat eromheen gebeurt alles al heftig is, dan een ziekenhuisopname erbij en ppdepressie, nog eens extra heftig is.
Heel veel sterkte, dikke knuffel :hug: !!!
Hallo Yvonne!
Gefeliciteerd met de geboorte van Tycho (wat een leuke naam!) en sterkte met het herstel voor jullie allebei :hug:
groetjes
Sija