afstand bediening

zijn er ook speelgoed afstandsbedieningen te koop :think: Ivan verkiest de afstandsbediening voor de tv boven zijn eigen speelgoed, word boos als je hem niet geeft. Hij heeft nu een oude waar hij mee mag spelen als wij er bij zijn. Een speelgoed ding leek me wel wat

:lol: hahaha kyano is ook een afstandsbediening-o-fiel

@judith wrote:

gelukkig ivan is dus niet de enige

Ow hier ook hoor.

Als ie op tafel ligt of op de bank dan MOET ze hem ook echt hebben.

Denk dat als je een neppe haalt dat die van jullie nog steeds leuker blijft.

Hier nog zo’n boef. En ook boos worden als hij hem niet mag :mrgreen:

Hier hebben wij er ook één!!!

Tycho heeft de ab van een oude tv gekregen. Hij vind het erg leuk.

Vooral ook het weggooien van dat ding :mrgreen:

Ik denk dat Tycho maar op honkbal gaat ofzo :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Maarre geen idee of ze in speelgoedversie te koop zijn :think: :think:

Hier is de A.B ook een gewild object… dus de “soepele” die niet makkelijk opengaan/stukgaan mag hij… andere niet… we hebben er boven 2… en beneden 4… :oops: Maar ik ben ze nog niet in speelgoedzaken tegengekomen…

Haha Myrthe is ook gek op alles wat niet mag

Zo heeft zij dr eigen toetsenbord waar ze naar believen op mag slaan

wij hadden op de rommelmarkt gewoon een normale gekocht voor een euro.mijn zoontje is er echt superblij mee hihi. en wij hebben wat meer rust

Ben er nog geen een tegen gekomen, maar misschien gewoon eentje kopen goedkoop bij de action ofzo?

@Karin1981 wrote:

@judith wrote:

gelukkig ivan is dus niet de enige

Lucas ook en Daphne is er nuook al 1 en boo sworden als je hem buiten hand bereik legt, pfieuw…

ze bestaan wel…in combinatie met een dvd waar je dan spelletjes mee kan doen… volgens mij! heb het eens zien staan in kinderen of in de oudes van nu!

andesr haal je er eentje bij de action!

Niet echt een afstandsbediening zoals die van de t.v., maar ik heb er hier wel een zoals die van een auto met sleuteltjes eraan. Zitten knopjes op met geluidjes van: open-dicht autodeur, startgeluid motor, bleep-bleep en een lichtje. Volgens mij ooit gekocht bij Kruidvat en van het merk Chicco.

Mijn zoon was er gek mee en straks mag zijn zusje ermee spelen :wink:

Bij de action hebben ze universele afstandsbedieningen voor een euro ofzo. En een jumbo (echt groot) voor 2 euro. Die vonden ze hier ook heel leuk!

haha, herkenbaar ja. sowieso is alles wat niet gewoon speelgoed is leuk. Dus ik betwijfel of het bij Jurian helpt, om een speelgoedafstandbediening te kopen :wink: De kranten, lamp, kastdeurtjes, gewone afstandbediening enzo zijn veeeeeel leuker :smiley:

Toch helpt het hier soms wel om iets nieuws te kopen af en toe, wat meer uitdagender speelgoed. Misschien is dat een idee?

Spelen met de afstandsbediening, heel herkenbaar :lol:

Hier ook een action-variant gekocht. Tot nu toe is hij daar best tevreden mee hopelijk blijft dat zo :lol:

Misschien moet ik dat hier ook maar doen, eentje bij Action halen hihi, voordat hij de goeie sloopt ofzo, want Damian vindt het helemaal geweldig om er mee te slaan.