Er gaat een leidster van het KDV weg. Mij is gevraagd (ja, zei zegt toch geen nee en doet ook al het krantje van het KDV, dus zij wil wel… :? ) door een leidster van het KDV van Lotte of ik het voortouw wil nemen om namens de ouders iets voor het afscheid te doen, een cadeau of zo. Nu heb ik niet al te veel tijd, omdat we binnenkort op vakantie gaan en dan een week of 3 thuis zijn en weer gaan en dan is de leidster weg. Nu wil ik een brief opstellen naar alle ouders of ze mee willen doen. Maar ik wil daar wel wat voorstellen in zetten en kijken wat de meerderheid wil. Ik heb alleen geen idee wat ik kan doen voor die leidster. Ik kan heel simpel geld vragen en een cadeaubon kopen, maar dat vind ik ook weer kort door de bocht… Hebben jullie ideeën???
Alvast bedankt!
Viratine
Bij ons is er ook laatst een leidster weggegaan en toen is aan alle ouders gevraagd of ouders een A4-tje wilden maken met een foto van het kind of een tekening van het kind en een stukje tekst. Dit is gebundeld in een boekje. Schijnt heel leuk geworden te zijn.
Succes! Het valt niet mee om dit op je te nemen :shifty: