Afscheidscadeautje voor de juf

Wat geven jullie als jullie kindje naar groep 3 gaat, of geven jullie niks?

Andere jaren gaf ik iets van snoepgoed of iets om te badderen. Nu gaat T.ijn naar groep 3 en had ik gisteren het idee gekregen om een schilderijtje te maken. Was zo enthousiast dat ik hem al af heb… :oops:



Ben heel benieuwd of jullie het ook leuk vinden.

En ben ook benieuwd wat jullie geven.

Wat leuk gemaakt zeg :thumbup:

Supergaaf!!!



Jammer dat ik geen kind van jou in de klas heb :lol:

Heel erg mooi gemaakt :thumbup:



Zoiets doe je niet zomaar…jij hebt denk ik vaker geschilderd, want dit is wel super leuk :thumbup: :clap: :thumbup:

@marieke_dm wrote:

Supergaaf!!!



Jammer dat ik geen kind van jou in de klas heb :lol:




idd!! dit is erg leuk!!



Verder vind het het super leif van ouders dat ze er veel tijd ins teken, maar het hoeft gewoon absoluut niet. Ben nu invalleerkracht, sta de laatste zes weken voro de groep, zul je zien wordt ik straks overladen met spullen terwijl ik alleen amar het staartje ehb gedaan.



Ga dat straks allemaal naar de echte juf brengen!

Hij is super Anne MArie :thumbup:

Ik als juf zou dat heel leuk vinden! Verder sluit ik me wel aan bij hierboven. Ik waardeer het meest als ouders even een hand komen geven om te bedanken of en leuke knutsel.

Ook leuk trouwens, een bossche bol! (Ik kreeg ooit een jaar wel 15 bossche bollen… ik had het hele jaar tegen kinderen geroepen als ze iets niet konden vinden “als ik het vind, dan is het een bossche bol” met als resultaat dus al die bollen, verschillende ouders waren er speciaal voor gaan rijden. Hoefde dus niet maar was errug leuk! :wink:



Enne… verkoop je ook schilderijtjes??? Leuk!!!

Leuk al die reacties, en inderdaad ik kocht voorheen een kleinigheidje, een reep chocolade ofzo. Maar aangezien ik dit ook als hobby heb, vond ik het wel zo leuk om haar een schilderijtje kado te geven.



Ze heeft ook veel voor ons gedaan, mochten altijd bij haar aankloppen als er een probleem was.

Ook heeft ze T.ijn meer dan eens goed geholpen.



T.ijn zit nu in een dwarse periode, alles is stom en hij is heel snel op zijn teentjes getrapt. Hij vind het doekje dan ook stom en mislukt hahahaha.

Ik wilde hem nog wel zijn naam erop laten zetten, maar riskeer dan wel dat hij erop gaat krassen :eh: :eh:

Uhms… juf krijgt een bloem,

en de oudste kleuters (die naar de 1e klas gaan) geven de jongste kleuters (de kleuterklas dus) een cadeau, iets wat ze in de klas kunnen gebruiken.



Omdat het klasje van mijn jongste niet door kan gaan (te weinig kinderen) en we afscheid moeten nemen van de 2 juffen krijgen zij elk een edelsteen cadeau.



Wat een super leuk/mooi schilderij zeg! :thumbup:

zooo wat enorm leuk :thumbup:



je schilderd erg mooi trouwens :inlove: