hoi,
ons zoontje neemt afscheid van de speelzaal en het is hier gebruikelijk dat ze dan trakteren en een kadootje aan de speelzaal geven. Trakteren doen ze niet allemaal (ook net verjaardag gehad natuurlijk), maar soms ook weer wel.
Wat vinden jullie … is 15 euro per vertrekkend kind een normaal bedrag om uit te geven voor 15 kindjes, 2 juffen en dus nog wat voor de speelzaal. We gaan het nl. gezamelijk doen en dus kunnen we iets meer besteden en ik dacht dus aan 15 euro per persoon/vertrekkend kind, maar ik heb geen idee of dit een normaal bedrag is (verdeling, 3,5 euro voor speelzaal en ca. 75 ct per kind en juf)
Graag jullie mening.
Ik snap je vraag niet helemaal :think: Ga je het samen doen met iemand anders?
Maar ik vind het tegenwoordig zo’n onzin om kadootjes enzo te trakteren.
Het moet allemaal zo groots.
Ik heb gewoon bekertjes van de wibra (kartonnen jungle) gevult met dropketting met nibbits ringen,doosje rozijnen en een fluit (ook wibra)De kids zijn vaak al blij met een cracker vertelde 1 leidster mij.
Ik ben er al uit. Maximaal 1 euro per kindje als richtlijn is me verteld, dus dat is prima zo.
En een kadootje of snoep, dat is wat je zelf prettiger vind. Ik vind snoep niet nodig om te trakteren, dus dan wordt het een kadootje.
Kan een slotje op.