misschien een hele domme vraag, maar is me nooit eerder opgevallen.
Heb je rond je menstruatie meer afscheiding dan normaal?:oops:
normaal was ik elke maand bezig om elk (mogelijk)eerste zw kwaaltje te signaleren, dus heb er nooit zo opgelet eigenlijk of dat inderdaad zo is…
:think: :think: :think:
Dat vind ik nou geen domme vraag hoor :mrgreen: Het is mij de laatste maanden wel opgevallen ja. Meer wit, brokkelig slijm ivm je vruchtbaar slijm.
Zit het er bij jou ook aan te komen?
nou, ik heb eigenlijk niet echt een idee wanneer het er aan zi te komen maar vermoed tussen dinsdag en donderdag zo ongeveer…
mar wit/brokkelig s het inderdaad :oops:
vruchtbaar slijm kun je goed zien… maar rond ongi… dat weet ik niet… nooit opgelet…
Als je googeld op meer afscheiding rond menstruatie krijg je een heleboel informatie.
Sint heeft van vrouwen geen kaas gegeten
En zal het antwoord op deze vraag ook niet weten
Hij denkt alleen maar van brrrr wat is dit nou?
En draaft hier weg, en gauw!
:lol: :lol:
:lol: :lol:
Nu even ontopic: Bij mij begon de menstruatie met een dag of twee veel afscheiding. Dus wist dan wel wat er aan zat te komen. Maar toen ik zwanger bleek te zijn had ik het niet. (Allemaal achteraf gezien hoor)
Had dan nog wel meer klachten, koud zijn, lage rugpijn, en dus de afscheiding. Bij mij hoort dat er dus bij.
@Sint Nicolaas wrote:
Sint heeft van vrouwen geen kaas gegeten
En zal het antwoord op deze vraag ook niet weten
Hij denkt alleen maar van brrrr wat is dit nou?
En draaft hier weg, en gauw!
:lol: :lol: :lol: die ouwe heeft op zo’n hoge leeftijd nog een hoop humor!
wit/brokkelig kan ook duiden op een schimmelinfectie
Kan het ook zo zijn dat je geen afscheiding hebt, die slijmerig, draderig is maar er toch een eisprong volgt?
Ik heb half nov een miskraam gehad en werd half jan. eindelijk een beetje (een paar dagen maar) ongesteld. Nu ben ik ovulatietesten gaan gebruiken en gister gaf ie een licht streepje (even afwachten wat ie vanavond laat zien). Dus misschien dat een eisprong nadert. Maar mijn afscheiding geeft dit dus helemaal niet aan. Vandaag zelfs nagenoeg geen afscheiding (ook niet bij het afvegen).
Klopt dit wel? En kun je dan wel zwanger raken (kunnen de zaadcellen dan wel ‘klimmen’ :))?