afscheiding

Ik heb op 8 januari me menstruatie gekregen, althans het moest er op lijken. Nou wilde ik vanaf 20 januari gaan testen met ov testen. Omdat ik voorheen me ei op de 16e van de maand had, maar de laatste x was hij op de 19e.

Maar sinds vanmiddag heb ik wat bruinige afscheiding, heeft het nog zin om vanaf morgen te gaan testen of moet ik tot 31 januari wachten??

Groet snoet

Hoe lang is je cyclus?

voorheen ( lees april 2008) was me cyclus 30 dagen. maar daarna heb ik verklevingen gekregen en med en spiraal. Dus ik zou het niet weten de laatste x zat hij op 33 dgn.

Als je cyclus 30 dagen is, dan trek je daar 14 dagen vanaf =(16).

Op dat moment komt je ei ongeveer.

Dus 8+16=24 januari.

Dan zou ik nu zo’n beetje gaan testen om zeker te weten dat je je ei gaat spotten.

Als je uitgaat van een cylcus van 33 dagen, dan is het misschien zonde en kun je beter nog een paar daagjes wachten.

Je moet overigens niet letten op de dag in de maand zelf he? Ga uit van de lengte van je cyclus.

Succes!

Net een zwangerschapstest gedaan omdat ik zo een pijnlijke tepels heb, en binnen 2 sec was die 2e lijn er.

Ik kan het nog niet geloven!!! maar ben wel heel blij!!

dan snap ik alleen die bloedingen niet, vanmiddag nog een keer testen en dan gyn bellen.

dan zou het kunnen zijn dat je een innestelingsbloeding heb gehad dat komt vaak voor , en zeker nu je posi getest heb … denk ik dat dat het is.

Wow Franca; gefeliciteerd!!!

oja en natuurlijk GEFELICITEERD !!! :mrgreen:

Franca gefeliciteerd :smiley: :dance: Complete verrassing of niet hahaha.

Het is idd een verassing mag om 10.50 voor een echo dus ik ben reuze benieuwd, of het echt zo is. Of dat me lichaam me voor de gek houd.

Bedankt voor de reactie’s, zit hiet bloednerveus te wezen.

Gelukkig mag ik van me beheerder, ben zo beneuwd!!! :smiley:

ieeeeeeeeeeh spannend !!! wel vertellen hoe het was hoor !!! ik hoop voor je dat het een zwangerschap is !!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: duimpies draaien volle toeren hier !!!

Gelijk al een echo??

Spannend joh!!!

Hoever denk je zelf dat je bent nu?

Ik heb echt geen idee, 6 dec, menstruatie en vanaf 8 januri een paar dgn bloeding, (oud, bruin bloed) en gisteren en vandaag weer.

Ik vond het ook snel maar vanwege 2 miskramen en bloedingen mss dat ik daarom zo snel mag, en er zal wel iemand zijn uitgevallen.

nou meid nog een uurtje en we weten het !!!

sucses franca :smiley:

Hi,

Ik ben echt zwanger, er was een vruchtzakje te zien. Ze schat het op 5 w en 3 dgn.

van harte meisje het is je gegunt !!!

Proficiat en een hele fijne zwangerschap toegewenst :smiley:

gefeliciteerd :dance:

Wow, GEFELICITEERD!! :mrgreen: :dance:

en al meteen 5 weken +3 dagen :mrgreen: :dance:

Ondertussen alweer ongv 7 weken :mrgreen: