afscheiding

Hallo meiden :inlove:

Ik heb een vraag. Vandaag ben ik naar het toilet geweest en heb in me slip ( hoe zal ik het zeggen) ontdekt een klein beetje licht bruine afscheiding. Wat is dat??? Ik ben me rot geschrokken , weet niet wat het is. Kan het geen kwaad??? :shock: Heeft het met de innesteling te maken? Of komt het omdat ik ongesteld moet worden??? Wie weet daar een antwoord op??? :clap: Ik heb nog geen test gedaan. Dus ik weet nog niet of ik zwanger ben. Al hoewel ik sta te springen om het te doen. :pray:

Groetjes :vlinder: :vlinder:

Ben je overtijd? Of moet je NOD nog komen? Mocht je willen testen zou ik niet eerder doen dan de verwachte datum van begin menstruatie.

Afscheiding kan alles betekenen en eig pasachteraf kun je zeggen ow start van menstruatie of innesteling…

laatste zou het mooiste zijn natuurlijkj.

Allleen een testen afwachten geven je duidelijkheid onze verhalen eig niet, elk mens elk lichaam en dan ook nog es elk cycles is anders.

TOYTOYTOY :thumbup:

Groetejs bianca

Hoi HOi :oops:

Nee ik ben nog niet overtijd!!! :-*

Ik moet eigelijk de volgende weekend ongesteld worden. :twisted:

Ik weet me geen raad eigelijk . Snik snik.

:naughty:

Groetjes :vlinder: :vlinder:

hahaha wrm dan toch de :oops:

nietnodig hoor.

Weet je, ik en een ander kunnen je nu nog geen zekerheid geven.

Idd een week wachten en dan testen heeftnut.

Kijk het zou idd een innesteling kunnen betreffen.

Moeilijk hé? En niet leuk, ik herken je gevoel enigszins hoor

Hoi Bianca

hopeloos voel ik me. Ik wil het weten, NU. :pray:

Ik heb ook al een tijdje raar gevoel in me buik .

Hier ergens op de site staat de symtonen van zwanger zijn.

Van dat rijtje heb ik ook een paar die ik herken, maar weer niet zeker weet. Wat ben ik erg he Bianca. :oops: Kan je me iets meer over vertellen .

Ik ben 43 jaar en dit is me of zou me 2 de kindje moeten zijn. :clap:

Bianca kan je me meer vertellen!!! :smiley:

Veel liefs van Bibi :vlinder:

haha wat wil je weten joh, ik heb zelf nog geen kindjes.

Je zegt wel het zou mijn 2 e kindje moeten zijn…

ben je eerder zwanger geweest en is dit misgegaan ?

Ik kan je niks vertellen eig verder, ja je bent erg, maar ja je hebt en kinderwens en dan weet ik ( en de rest die hier lee leest ook wel) wat je bedoelt met ik wil het weten en wel NU hahah

Maar dat kan simpelweg niet.

Ben je al lang gestopt met anticonceptie?

Als je pas gestopt bent, kan het liggen aan dat je hormonen in je lichaam zich aanpassen… en dus je cycles kan ook anders zijn, en warrig. nogmaals alles kan .

Hoi Bianca :lol:

Lieve schat ik heb een zoon van 8 jaar.

En zolang mijn zoon hier op aarde wandelt heb ik geen pil meer aangeraakt, dus daaraan ligt het niet. Me lichaam is schoon. :thumbup:

Ja me kinderwens is heel erg aanwezig hahahaha.

Ik heb ook al een dikke buik , en eigelijk als ik zelf naar me buik kijk.

Dan zeg ik dat ik verder ben , Maar goed ik weet het niet zal ik voor de gein van middag een test doen??? :clap: Ik wordt er gek van, nerveus.

Groetjes hopeloze mama :vlinder:

ik zou het niet doen , maar jij bent mij niet en ik niet jou… ik persoonlijk test niet snel… heb daar de behoeft niet voor en kan me meestal inhouden… het heeft nl werkelijk geen nu nu een test te doen als je over een week pas je menstruatie moet verwachten.

Zijn je vorige menstruaties op tijd geweest, anders geweest, minder? waardoor je zou kunnen denken dat het geen menstruatie was? Ik weet het niet

wens je iig succes de komende week en hoopdat het je een zw.sch betreft, maar testen? nu ? zou ik laten dus.

Ik lees wel weer, ben nu er vandoor, Bye Bye

Hee Bianca :stuck_out_tongue:

Misschien heb je wel gelijk, het begint al te draaien in me hoofd.

Ja mijn vorige ingesteldheid is normaal gewoon op tijd gekomen. :thumbup:

Er zit niks anders erop dan wachten op de uitslag.

Ik hoop dat ik de volgende keer goed nieuws heb.

:pray: :pray:

Groetjes :vlinder:

Ik had vandaag precies hetzelfde! Ik ben begin mei gestopt met de pil en zit nu op dag 17 van mijn cyclus. Ik heb dus geen idee of het gewoon komt door de afkickverschijnselen van mijn lichaam, die probeert een normale cyclus te regelen, of dat het toch iets anders is.

Ik heb dit in ieder geval nog nooit eerder gehad, maar ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik laat het nu in ieder geval op z’n beloop, in week 24 heb ik m’n eerste NOD, en dan zie ik wel weer verder. Ik hou jullie op de hoogte.

Balen he meiden dit soort dingen. Kan een innesteling zijn. Ik heb het ook 2 keer gehad maar toen bleek het om een tussentijds bloedinkje te gaan of een bloedinkje van de eisprong. Helaas, helaas.

Suc6 met de wachtweken!

Gr.

ineke