afscheiding ook te maken met naderende eisprong?

klopt je eicel moet wel even rijpen, en 14 dagen na je eisprong word je ongesteld of niet :wink:

maar je cylcus kan gewoon korter zijn hoor. geen zorgen, als je ovutest positief is dan zal het wel zo zijn.

Ah oke, dus zo gek is dat nog niet… ik was even verbaasd dat het zo vroeg was. Heb trouwens nu nog steeds positieve testjes en het rekbare slijm dus het heeft een wat lange aanlooptijd hihi!

ja een ovutest is meestal betrouwbaar, als je echt zeker wilt zijn moet je gewoon proberen om de 2 dagen sex te hebben.

en als je rond je eisprong zit (zelf voel ik die meestal wel aankomen) dit kan je ook zien door het rekbare slijm.

ik test ook altijd zelf nog door middel van wat afscheiding tussen duim en wijsvinger te doen wel met schone handen en pas op met nagels :wink: en als je dan draden krijgt (rekbaar) dan zit je rond je vruchtbare periode. het klinkt misschien een beetje vreemd en vies maar het scheelt wel de kosten in de ovutesten

als je in die periode elke dag sex hebt dan weet je teminste dat je geen kans hebt gemist.