Afscheiding of Vruchtwater?

Hier de laatste dagen zon last van nattigheid in me ondergoed (sorry voor het ransige detail) Is gewoon net of ik me broek plas kleine beetjes echt heel vies kan wel 10 x per dag een schone aandoen .

Is dit normaal in deze tyd van de zwangerschap?

Of niet , buiten om dat ik t vies vind ben ik ook wel benieuwd dus of er meerdere hier last van hebben .

Had t een tydje geleden ook maar was weer weg… hmmm tell me

Groetjes loes

Tjah je kan het testen door op je hand te blazen. Als er dan “nattigheid” loskomt dan kan het vruchtwater zijn. Je kan er ook aan ruiken. Maar goed bij onzekerheid… VK bellen. Succes.

hoi,

toen mijn vruchtwater gebroken was verloor ik ook iedere keer kleine beetjes, maar er zaten hele kleine witte vlokjes in als ik het opving.

gr mel

is het nie kleine beetjes urine… dat had ik namelijk bij Ghislaine heel erg rond deze tijd…

of idd wat afscheiding want dat is nu ook heel waterdun zo af en toe!!

liefss :vlinder:

ik heb het ook maar bij mij komt het omdat ons beebje aan het indalen is :inlove: ze drukt dus als een gek op mijn blaas en daardoor verlies ik elke keer wat urine … euuuuug smerig maar er zit niks anders op als 10 keer per dag een schone onderbroek aan te trekken :mrgreen:

)en direct een goede reden om een stel nieuwe onderbroekies te kopen :wink: :mrgreen: , altijd leuk!)

Als je twijfeld en je hebt weer wat verloren, zou ik toch de vk even bellen.

Toen vorig jaar hier de vliezen braken…wist zelfs de vk niet of het nu vruchtwater was of niet. Zelfs die middag in het ziekenhuis konden ze niet goed beoordelen op de echo of het vruchtwater zou zijn. We werden weer naar huis gestuurd, maar 's avonds zaten we er weer. En het bleek idd vruchtwater te zijn.

Je verliest dan afentoe kleine beetjes.

Het is helder/roze en misschien met wat vlokjes.

Laten we hopen dat het gewoon afentoe wat urine/afscheiding is!

Liefs Chantal :vlinder: :vlinder:

Ik weet nioet hoe vruchtwater er uit ziet … maar er zitten geen vlokjes is is echt meer net of ik in me broek doe… beebje drukt ook wel heel erg op me blaas dus misschien komt t daar ook wel door geen idee.

Ik houd t in de gaten en zal de vk vragen volgende week , ben net geweest en vergetente vragen en als t erger wordt zal ik haar bellen.

t is wel helder trouwens … bahh :x

Als je een inlegkruisje gebruikt en dan daaraan ruikt kan je misschien het verschil ruiken.

Vruchtwater zou wat zoetig moeten ruiken.

@tallie wrote:

Toen vorig jaar hier de vliezen braken…wist zelfs de vk niet of het nu vruchtwater was of niet. Zelfs die middag in het ziekenhuis konden ze niet goed beoordelen op de echo of het vruchtwater zou zijn. We werden weer naar huis gestuurd, maar 's avonds zaten we er weer. En het bleek idd vruchtwater te zijn.

Bij Julien was het overduidelijk vruchtwater (in een keer stroomde ik leeg) en toen ik in de zwangerschap van Leandro vocht verloor (met 16 weken) wist ik het zelf ook direct. Het liep er zo uit en ik had er totaal geen controle over.
Toen ik in het ziekenhuis kwam hebben ze gelijk een 'sample' genomen, en was dus heel snel bekend dat het vruchtwater was. Ze kunnen het dus heel snel achterhalen. Gek dat ze dat bij jou niet hebben gedaan.

Hey mar,

Ik heb t ook nog niet aangegeven dus kunnen ze ook niets checken nog :mrgreen: ik ga idd even proberen met een inlegkruisje wie weet ruikt t of niet… t is ook niet heel veel trouwens maar wel elke keer een natte plek!

@dyfaine wrote:

… t is ook niet heel veel trouwens maar wel elke keer een natte plek!

:shifty: Datteh… heb ik ook :eh: en ben toch een stukkie minder ver dan jij… :think:

… dacht dat dat er een beetje bij hoorde :eh:

zeer herkenbaar…Heb er de vk ookal een keertje voor gebeld…Maar die vertelde me dat aan het einde vd zwangerschap afscheiding vaak niet meer wit is, en echt water kan worden…Mara ze zegt dat wanneer het vruchtwater zou zijn, dat echt wel te ruiken zou zijn, en we het meteen inde gaten zouden hebben als het dus vw was…

Succes verder!

dat heb ik ook al zo lang, maar volgens mij is het meer afscheiding :oops: ik dacht dat dat er gewoon bijhoorde. En ik heb ook al een keer geroken maar het ruikt nergens naar :?

hier ook een paar weken geleden veel dun slijm verlies ook als ik naar de wc ging. is volgens mij gewoon afscheiding sóchtends meer last van dan s a’vonds ik moest ook veel in de weer met de inlegkruisjes om me een beetje fris te voelen. nu is het weer wat minder.

succes

gewoon een beetje last van hele lichte incontinentie…

is heel normaal tijdens de zwangerschap…

het kan zijn dat je gewoon iets vaker naar de wc moet om te plassen dat het dan klaar is…

misschien houd je het net wat te lang op…

of je plast niet goed uit dat kan ook… zodra je dan gaat staan loopt er nog een heel klein beetje urine uit urinebuis en jah… dat geeft natte vlekken…

gewoon een inlegkruisje in doen en vaker en goed uitplassen was de tip van mijn VK :thumbup:

Ik had vooral de laatste twee maanden onwijs veel last van waterige afscheiding … ik leek wel snotverkouden van onderen :oops:

Heeft er ook wel eens iemand last gehad van wat dikker slijm? ik heb dat vaak, idd vooral s’ochtends maar nu had ik gister bij het afvegen( s’middags) dik slijm en het was ook een beetje bruinig :oops:

Het klink erg smerig ik weet het maar ik heb er nog nooit eerder last van gehad!

Heb ook ontzettend veel last van afscheiding. Trek ook 2 keer per dag een schone onderbroek aan en als ik het niet vertrouw doe ik even een inlgekruisje in mijn onderbroek om te checken wat er nu precies lekt…

heb jij ook wel eens dat het een keer wat bruinig is? dat had ik dus 1 x normaal is het altijd wit!

Maar waar komt het vandaan dan, je baarmoedermond zit toch dicht :think:

geen idee…ff googlen…