Hallo!
Onze baby is inmiddels 7 weken oud. Na de bevalling heb ik een week of 4 gevloeid. Daarna nog een weekje wat bruinige afscheiding. Toen was het wel over. Nu sinds enkele dagen weer meer afscheiding, wat licht bruinig van kleur. Ook ruikt het nog niet zoals het deed voordat ik zwanger was. Die veranderde geur had ik ook na mijn andere 2 bevallingen, dat duurde wel een paar maanden. Verder geen pijnklachten oid.
Ik geeft volledig bv en heb nog geen cyclus.
Herkent iemand dit?
niemand? Nou ja, dan ga ik maar naar de ha.
Ik herken het niet…BV wil niet zeggen dat je helemaal geen cyclus hebt overigens. Zijn genoeg vrouwen waarbij het wel gewoon op gang komt. Als je het niet vertrouwt zou ik even langs de ha gaan.
De vk vertelde dat oud bloed muf ruikt in afscheiding. Als het naar vis gaat ruiken :oops: kan het een ontsteking zijn en moest ik bellen.
Ik herken het niet, maar heb je er ok last van, jeuk, irritatie etc? Want dan kan het ook een schimmelinfectie o.i.d zijn. Voor de zekerheid kan je natuurlijk altijd even bellen met de ha of assistente.
Ik heb zelf bij beide bevallingen 6-7 weken gevloeid en bruinige afscheiding gehad. Vier weken klinkt voor mij dus kort, misschien dat het toch nog een schoonmaak van je baarmoeder is?
Ik heb eigenlijk geen idee meer hoe dat toen bij mij is gegaan.
Weet wel dat het een tijdje duurde voor ik me ‘daar’ weer helemaal hetzelfde voelde als voor de bevalling.
Is het nu nog hetzelfde bij je?
Sowiezo, bij twijfel: ha een belletje geven.