Afscheid

tja dat was het dan… zojuist mijn laatste keer BV gegeven



Al een tijdje kreeg Tara nog maar 2 keer per dag(ochtend en avond) en wilde eigenlijk zo wel tot een jaar door gaan maar helaas.

De BV is op… dit idee had ik al ff… maar Tara werd echt enorm ontevreden… en boos en alles… en na een BV nog dik 120 willen drinken net…



Net dus besloten dat het goed is geweest… ik wil met een glimlach terug kunnen denken aan onze BV periode!



Het idee dat ze niet meer bij me gaat drinken doet me nog wel wat… maar gelukkig wil ze met de fles ook altijd wel kroelen

8 maanden gouden mamamelk… heeft haar de beste vitamientjes opgeleverd en prachtmomenten aan de borst!

dikke pluim hoor… :thumbup:

8 maanden mamamelk :dance: Dat is toch helemaal geweldig :dance:

En nu genieten van andere ‘kroelmomenten’ :wink:

jep 8 maanden… en misschien wel negen als de vriezer leeg is… das al over 9 dagen



Ben ook wel trots, maar voel me nu best wel ff emotioneel…stomme doos ben ik

hoort er volgens mij gewoon bij :hug: of je nou 3 dagen of 3 jaar bv geeft: het is altijd een periode die je afsluit en niet meer terugkomt :hug: :-* ik mis het soms ook nog- al geef ik al bijna 3 maanden geen bv meer :shifty:

Je hebt het super gedaan meis maar tuurljk mag je emo zijn is niet niks :hug:

Meid je hebt het super gedaan :clap: :inlove:

Maar het lijkt mij ook een emotioneel moment ja…ben benieuwd hoelang ik nog door mag…maarre dikke pluim hoor!



:hug:

bijna 9 mnd kunnen geven, mooi toch.



hier ligt ook nog een voeding hahaha, al is die al wel erg oud volgens mij.



Ennuh wees blij dat je op deze manier kan stoppen…

Je hebt ook gelijk hoor Marijke… maar t was gewoon ineens ff definitief

DIe voeding bij jou… en bij mijn moeder… en sm… die zijn idd ouddd…



creche… ligt ook nog denk