Afscheid werk...

Binnenkort heb ik een andere baan. Ik wil m’n huidige collega’s ‘iets’ geven bij m’n afscheid. Wie heeft er ideeën? Gewoon een aardigheidje ter herinnering aan mij :think: …

Zakje “vergeet me niet” zaadjes?

Ik weet natuurlijk niet hoeveel collega’s het zijn maar misschien een sleutelhanger met daarin een foto waar jullie met z’n allen opstaan?

Ik ben helemaal zot op de gelukspoppetjes van de wereldwinkel. :mrgreen:

mokken met jou foto :wink: :mrgreen:

@marijke79 wrote:

mokken met jou foto :wink: :mrgreen:

Ja, dan vergeten ze je nooit :mrgreen:

Bedankt voor de ideeën…ik weet nog niet welke het wordt :mrgreen: …ik heb zo’n 15 collega’s…

ik vind sommige spreuken van loesje wel leuk en had ze zelf uitgeprint en op oude muismatten geplakt.

Bij 1 baas was mijn afscheid op valentijnsdag en gingen we nog met zijn allen uit eten en heb ik ze allemaal een zakje valentijnshartjes gegeven met daaraan mijn nieuwe visitekaartjes.

natas

zou niet iets met jouw foto oid erop doen. Zo’n mok, die zou ik persoonlijk niet gebruiken ofzo…

zo’n zakje zaadjes is wel leuk inderdaad…

het ligt er ook aan wat je band is met de collega’s. Ik heb o voor een stuk of 15 dierbare collega’s iets persoonlijks gekocht voor hen, met een kort zinnetje erbij.

dus… wat ze zelf veel gebruikten… varierend van een pakje melk tot een pak vlokken of van een veeg en blik tot een vork!

mijn vriend wilde dat ik muffins ging bakken.

alleen hij had nogal wat collega’s. uiteindeiljk waren het 70 muffins haha

Ik heb afscheid genomen met oudjaar, had toen avonddienst. Wel heel apart natuurlijk…we kwamen om in het eten, zelf heb ik marsjes, snickers etc. meegenomen. Dat hoeft tenminste niet op dezelfde dag op. Binnenkort, als ik al bij m’n nieuwe baan begonnen ben, heb ik officieel m’n afscheid. Dan ga ik met de oudcollega’s :eh: ergens eten…

mijn buurvrouw kreeg van haar collega bij het afscheid een stukje papier ( leek wel behang) met daarop een stukje over de buuf. dat ze samen zo leuk hadden gewerkt en dat ze humor had enz. en dat ze hoopte dat mijn buuf zo bleef voor de rest van haar leven.

mijn buuf vond het een geweldig cadeau en het hangt nog steeds op haar prikbord.( na maanden)