afscheid nemen van het flesje

floris wil al weken niet meer uit een flesje drinken.alleen nog maar uit een gewone beker of tuitbeker…



dus heb ik net alle flesjes maar opgeruimd voor ons volgende frummelke.



het is toch een soort van mijlpaal he :cry: en aan de andere kant ben ik ook supertrots natuurlijk…maar waar is mijn beebje nu gebleven? :think: :inlove:

:mrgreen:



hij is een eigenwijsje he :mrgreen:

Ohw :frowning: …ik zie ook zo op tegen dat moment!! Maar wil er ook op tijd mee stoppen…



:hug:



Zei afgelopen weekend nog tegen luv’ dat ze ook een boek moeten maken met de ‘mentale stappen’ voor de ouders…wieg opruimen, wagenbak naar zolder, kolf opruimen, bedje omlaag, box omlaag…Hoewel ik natuurlijk ook apetrots ben op mijn grootwordende meisje!

@T@nj@ wrote:

Ohw :frowning: …ik zie ook zo op tegen dat moment!! Maar wil er ook op tijd mee stoppen…



:hug:



Zei afgelopen weekend nog tegen luv’ dat ze ook een boek moeten maken met de ‘mentale stappen’ voor de ouders…wieg opruimen, wagenbak naar zolder, kolf opruimen, bedje omlaag, box omlaag…Hoewel ik natuurlijk ook apetrots ben op mijn grootwordende meisje!




weet je…dat zou nog niet eens zo’n gek idee zijn zeg :think:

hier drinkt ze nog wel uit de fles maar het word wel steeds minder… wel jammer maar ach elke tijd heeft zijn leuke dingen en ooit komt er hier echt nog wel een keer een nieuw beebje