Afscheid leidsters!

Bah, vandaag hebben wij te horen gekregen dat Riley’s favoriete/voorkeur leidsters naar een andere locatie gaan.



Hij heeft een goede band met deze 3, al sinds het begin.

Er zijn wel meer leidsters, maar toch merk ik dat hij daar minder op zijn gemak is.



Hij moet dus afscheid nemen.



Wat is ‘leuk’, om te doen?

Betaalbaar moet het wel blijven.

Gaan er 3 leidsters van 1 groep weg?



Dat vidn ik wel heel veel :think:



Wij hebben vorig jaar een dependance geopend en wij hebben 2 groepen met 5 collega’s en onze groep is er 1 leidster daar heen gegaan en van de andere groep 2 leidsters.



Om op je vraag terug te komen een potje met zaadjes van vergeet mij nietjes is erg leuk of iets van een waxinelicht houdertje ed.

Er gaan er zelfs 4 weg!! :cry:

Ik volg dit ook even. Hier gaat 1 van de leidsters per 1 september weg… en ze is zo lief met ons meisje :frowning:

foto’tje van Riley in een lijstje ofzo en het lijstje zelf laten beschilderen ?



of hem een a4’tje geven laten tekenen verven plakken, daar fotos van maken en er bij plakken en geven ?

een handafdrukje op een gebaksbordje :inlove: of een plantje in een potje en dan het potje door riley laten verven

of van papieren 3 hoekjes een mooie slingenr maken, hem lekker laten kleuren :mrgreen:



Vindt 3 leidsters van 1 groep ook wel errug veel hoor, dat is toch neit pedagogisch verantwoord? Ik zou even vragen hoe dat precies zit :think: