Elise gaat vanaf 1-08 naar een ander kinderdafverblijf en 13-07 zal haar laatste dag bij het oude KDV zijn. Wat trakteer je bij zoiets? Wat geef je de juffies mee? We gaan weg omdat het niet helemaal klikte met 1 vd juffies, maar de rest was allemaal super…
groetjes,
Louise
Ik heb het twee keer meegemaakt dat een kindje de groep ging verlaten. De ene keer was er een vliegertje gemaakt (uitgeknipt papier met een lange slinger eraan) waarop een fotootje van het kindje was bevestigd en de tekst “Tom vliegert uit”.
Alle kinderen hebben toen ook nog iets lekkers gehad (rozijntjes oid)
De andere keer was er een klein cadeautje (stickerboekje) ook met fotootje en tekst dat het kindje de groep ging verlaten.
Vervelend voor jullie dat het zo loopt!
Bo en Nikkie gaan half augustus ook voor het laatst naar het kdv. Ik heb besloten om Nikkie d’r verjaardag niet te vieren (we zijn dan toch op vakantie), want anders zit het zo dicht op de traktatie van het weggaan. Ze trakteren allebei iets wat ze anders bij een verjaardag zouden trakteren.
Voor Bo wordt dat een ijsje…een hoorntje met daarop een mini-krentenbol, verpakt in een wit servetje. Voor Nikkie moet ik nog iets verzinnen.
Voor de juffen weet ik het ook nog niet zo goed. We schrijven in ieder geval een mooie kaart waarop we ze bedanken voor alle goede zorgen. En ik denk dat we een kado kiezen dat op het kdv nog gebruikt kan worden, ik zit nu te denken aan een grote vloerpuzzel, bijvoorbeeld. Maar ik weet het nog niet zeker.
Bij het overgaan naar de peutergroep hebben wij de leidsters van de babygroep bedankt met een knutselwerkje van Bo cq Nikkie. Bij Bo hebben we de leidsters toen een bosje bloemen erbij gegeven, bij Nikkie een doosje bonbons. Misschien is dat nog een idee?