afscheid kdv - kadootje voor superjuffen

Over een paar weken wordt mijn mannetje 4 en neemt hij afscheid van het kdv waar hij 4 jaar is geweest. Nu heeft hij de laatste 2 jaar 2 geweldige juffen gehad, die echt heeel veel voor hem gedaan hebben. Nu wil ik ze iets bijzonders geven als afscheid en bedankje voor hun geweldige werk, maar ik heb even echt geen inspiratie. Wie heeft er een leuk idee?

ik heb een mooi boek gegeven van muis geloof ik. Met daarin voorin geschreven: bedankt voor de geweldige tijd (naam zoontje)

Ze kregen in die tijd al zoveel merci en andere snoeperij. Ik vond dit blijvend, voor de pzs

ik heb mooie kunstkaarten gekocht, met toepasselijke tekst…

achterop een persoonlijke boodschap, en dit samen met een mooie waxineglaasje en wat extra waxinekaarsjes (wel een groot formaat hoor) ingepakt in cellofaan…

Ik werk zelf in de kinderopvang en wij hebben ooit een leuk afscheidscadeau gehad van een kind. Op haar laatste dag kregen we een fotoboek met op de eerste pagina een knutsel en een geschreven stukje van dat kindje. De bedoeling was dat we dat boek aan ieder kind mee zouden geven voordat hij/zij weg ging. Zo heb je na verloop van tijd een afscheidsboek met knutsels, foto’s en teksten van kinderen en ouders. Heel leuk!