Afscheid collegas

Na een periode van 14mnd werken houd het nu toch echt op. Vanwege een aankomende fusie word mijn contract niet verlengd.



Donderdag mijn afscheid alvast. Maar dan…



Ik heb al 35 chinese gelukspoppetjes gekocht lijkt me een mooi gebaar om cadeau te doen. Maar wat verder? Die dingen zijn 1cm, idee: klein kado groot gebaar…



Wilde eigenlijk een cupcake maken en ieder apart in pakken en daar het poppetje aanhangen.



Maar vind het misschien iets te klein? Hebben jullie nog ideetjes ?



(Mijn afdeling zit ik met 4 andere collegas, misschien voor hun iets extra’s?)

te klein vind ik het zeker niet! een koekje, cakje oid is altijd wel leuk, maar zelf ben ik ook altijd wel van fruit oid! een lekkere annanas of lekker vruchtensaladen in een schaaltje … bij de lunch. ALs je ht zelf maakt is het niet eens zo heel duur! ananas, meloen, aardbei… oid



mooi balen dat je er weer uit moet!

die cupcake in van dat doorzichtige folie met dat poppetje er op is niet klein hoor.

Leuk.

En voor de collega’s op de afdeling een hele grote pot vullen met iets wat ze nodig hebben (paperclips, elastiekjes, dropjes, magneten, pennen of weet ik veel)

Of je vult een pot in laagjes ofzo. Zuurtjes helemaal onderin en bovenin alleen maar nuttige saaie dingen :angel:

Konijn, idd balen dat ik er weer uit moet. Maar ja ik ben niet de enigste die eruit gaat :wink:



Lydia, die moet hebben we al op de afdeling… Gevuld met drop. :?



Indien iemand nog andere ideeen heeft, hoor ik het graag! :mrgreen: