Afscheid collega's

Wie heeft er een leuk idee? Na heel wat jaar neem ik afscheid van mijn team (kleine 10 personen). Ik zal mijn collega’s echt missen. Wie heeft een leuk idee voor een kadootje ofzo voor elke collega?

Een andere collega gaf bijvoorbeeld iedereen een edelsteentje met een bepaalde betekenis / kracht. Zoiets zoek ik, maar dan net anders.

Een collega van mij gaat ook weg en heeft gisteren aan iedereen een glas gegeven, met daarin een gelkaars. Zag er heel schattig uit. Zal eens kijken of ik een foto kan vinden. Heb de kaars zelf nog op het werk staan.

Zoiets is het.

Ik heb van mijn vorige team afscheid genomen door iedereen een Plint-kaartje te geven (google maar even op Plint :wink: ). Dit zijn kaarten met een gedicht erop, ik koos dan uit wat bij wie paste en zette er een persoonlijk stukje op. Voor de teamkamers had ik raamposters gekocht van Plint.



Iemand anders heeft ooit iedereen zo’n klein bloempotje met een klavertje 4 gegeven, die je dan nog moet planten weet je wel? Vond ik ook een heel leuk idee. (Die heb je trouwens ook in Vergeet-Mij-Nietjes!)

een pen met een persoonlijke tekst erin gegrafeerd…

met een lief kaartje van loesje gericht op het individu?

Ik heb laatst aan een collega die afscheid nam, een gelukspoppetje gegeven.

Je hebt ze in verschillende soorten te koop in een fair trade winkel/wereldwinkel.

een glas of een koffiemok met de naam of een bij iedere persoon passende tekst of uitspraak (bv Loesje zin)?



hetzelfde kan met een muismat.

of voor ieder in de eigen stijl een fotolijstje voor op het bureau.

van Plint heb je ook leuke wissellijsten trouwens, waar je dus steeds een andere kaart met gedicht in kunt stoppen.