afscheid bv

Ik moet er nu toch echt aan gaan geloven. Voor mij was het einde nog lang niet in zicht, maar Maud wil echt niet meer. Als ik aankom, duwt ze mijn (.) weg en wordt helemaal hysterisch.

Met dank aan jullie en lk ben ik zover gekomen :thumbup:

Hier nog een van de laatste foto’s

Mooi toch ruim 9, bijna 10 maanden gevoed meis… :clap: !! Maar het moet inderdaad wel van harte blijven gaan… dus is toch mooi dat ze het zelf zo aan kan geven, dat het klaar is?

(ondanks dat ik me voor kan stellen dat je het jammer vind hoor. Lenn is nl de laatste tijd ook niet zo enthousiast meer, ben af en toe ook wel eens bang dat hij er een beetje klaar mee is :frowning: )

kan je zo onzeker van worden he. Maar idd met bijna 10 maanden ben ik ook heel tevreden maar het is zo snel gegaan.

Hopelijk mogen jullie nog lang van de bv genieten :inlove:

Goed gedaan hee :dance: .

En wat is een beter moment om te stoppen dan het moment dat het kindje het zelf niet meer wil?

Wees trots op jezelf, neem een wijntje en koop een mooie beha, je hebt een traktatie verdiend :thumbup: :smiley: .

Eigenlijk hoop ik dat het tegen die tijd ook zo gaat, dat zij het moment bepaald. Anders komt er niks van ben ik bang… :oops:

Maar goed gedaan meid. :clap: Bijna 10 maanden. Petje af hoor.

Wauw zeg bijna 10 maanden :dance: …herken je gevoel heel goed Maurice keerde met 10 maanden ook de borst af, terwijl ik er nog lang niet klaar voor was.