afmetingen Puk (van Puk en Ko)

Geen idee of het hier op de goede plek staat…maar leek me het meest logische forum…?

Misschien weet één van jullie dit toevallig of krijgt één van jullie Puk binnenkort een keer te logeren en kan hij/zij het misschien even voor me opmeten? Of misschien iemand die op een KDV werkt die het weet of even kan kijken?

Ik ben benieuwd wat de afmetingen van Puk zijn. Dit mbt kleertjes. En als je geen afmetingen weet, dan misschien of hij bv. kleertjes van Baby Born past? Of kleinere of juist grotere kleertjes? En zitten die dan goed of zijn die bv. te kort of juist te lang?

Wie kan me helpen?! Alvast bedankt!

Niemand? :frowning:

ik denk dat ie kleertjes van baby born wel past.

want onze babyborn heeft maatje 56 aan van J.ulia, en die passen flip de beer ook en volgens mij is Puk ongeveer net zo groot

grappig ik ging googlen en toen zag ik een forum met precies hetzelfde bericht

Bedankt voor je reactie! :slight_smile:

Ik vind Puk een beetje ‘rare’ armen en benen hebben…vandaar dat ik benieuwd ben of het ook echt goed zit.

@knollie1 wrote:

grappig ik ging googlen en toen zag ik een forum met precies hetzelfde bericht

Ongetwijfeld ook van mij. :wink: Maar daar stond hij al heel snel op pagina 2/3, dus dacht geen reacties meer te gaan krijgen…dus ging het hier ook maar proberen. :slight_smile:

Bayborn kleertjes passen wel. Let wel op dat Puk een groot hoofd en bijna geen schouders.

@Krabje wrote:

Let wel op dat Puk een groot hoofd en bijna geen schouders.

Ja, precies. :mrgreen:

Op het andere forum had iemand het al over dat maatje 50 past.

Ik zal wel iets maken met klittenbandsluiting, dan kan het makkelijk aan en uit zonder dat je een megagat moet maken voor het hoofd.