AFgevallen na bevalling

Na de bevalling ben ik afgevallen. Logisch zul je denken, maar inmiddels zit ik 5 kilo onder mijn normale gewicht. (Dus het gewicht voor ik zwanger was.) Wel geef ik borstvoeding, maar ik eet me suf! Iemand enig idee hoe dit zou kunnen?? Trouwens, nu weeg ik 53 kg, dus ik heb geen overtollige kilo’s die wel wat kunnen hebben…

Ja ik denk toch door de bv.

Een vrouw die bv geeft verbrand zo’n 500 kcal meer op een dag.

ja komt w.s. gewoon door de bv!

herkenbaar, ik geef ook bv en val ook erg veel af, je kan mijn ribbetjes inmiddels tellen en van de week gleed mijn ring gewoon af. ik ben een slechte eter, maar nu schrijf ik op wat ik eet op een dag zodat ik er zicht op heb, en dan zie hoeveel ik meer moet eten, zit nu dus elke dag tegen heug en meug te eten, maar ja ik wil door gaan met de bv dus zal ik moeten zorgen dat ik niet nog meer ga afvallen.

Herkenbaar, tijdens de bv periode vlogen de kilo’s er bij mij ook af. Niet bij te eten! Mede daardoor moest ik ook stoppen.

hier ook hoor! zit nu 5 kilo onder startgewicht.



eet 2 boterhammen ontbijt, 6 overdag, avondeten en dan heb ik nóg honger. en aankomen ho maar :hand:

Het kan zeker door de bv komen.

Ik had een heel verhaal geschreven maar dat klinkt allemaal zo zwaar :wink: .

Het komt neer op dat als je er lang last van blijft houden of nog meer afvalt dan kun je even naar de ha gaan en je bloed op je schildklierwaardes laten prikken.

Mocht iemand er iets meer over willen weten kun je altijd pb’en



Bij Sanna ging het trouwens zo hard dat ze er niet goed door groeide. Pas toen ik op een dieet van 4000 cal per dag :shock: zat, groeide Sanna ook weer beter.



Menn ik moet er niet meer aan denken, 4000 cal, hoe heb ik dat weggekregen :sick:

Ik moet ook op gaan letten. Bij mijn oudste dochter (bijna 6) was ik op een gegeven moment 59 kilo bij 1.78…



Nu doe ik echt mijn best maar er is al weer een kilo in een week af…dus ik herken je probleem wel: ik kan ook niet eten als ik geen honger heb, en dat heb ik dus ook niet.



Ik ben ook geen snoeper, dus van slagroomtaartjes word ik echt niet vrolijker… :mrgreen:

Hihi, aangezien ik dus echt wél een snoepert ben, is dat het enige voordeel :dance: Maar goed, als het echt te gek word, bel ik de HA wel even. Bedankt voor jullie antwoorden in ieder geval!

Hier ook afgevallen na de bevalling! Tijdens de zwangerschap 10 kilo aangekomen, 2 weken na de bevalling 14 kwijt!

Toen ik stopte met de bv stopte ook het afvallen, inmiddels zit ik bijna weer op mn oude gewicht. En idd ook hier, Jara ging ook pas groeien nadat we stopten met de bv :frowning: