Morgen moet ik even een paar uurtjes de deur uit, en gaat mijn dochter naar mijn moeder. Als het goed is, is het tussen 2 voedingen, maar ik wil het risico niet lopen dat ons meisje straks honger heeft, dus heb ik een voeding afgekolfd.
Om te oefenen hebben we haar gisteren al een flesje gegeven, dit ging er prima in, maar kwam er ook net zo snel weer uit…
We hebben haar tussendoor laten boeren etc, in ‘etappes’ dat flesje gegeven, dus daar ligt het niet aan…
Wil het nu vanavond nog eens proberen, heeft iemand tips? Ligt het aan de fles/speen?
Kan het zijn dat het gat van de speen te groot is? waardoor ze het te snel binnen kreeg?
@bigsby wrote:
Kan het zijn dat het gat van de speen te groot is? waardoor ze het te snel binnen kreeg?
Dacht ik ook meteen aan. Bij 3 standenspeen sowieso stand 1, anders de kleinste speen nemen die je kunt vinden want fles gaat altijd een stuk sneller dan de borst
@bigsby wrote:
Was ook mijn 1e ingeving…
Idd vario-speen gat 1, of gewoon speen nr. 1.
Andere mogelijkheid: wordt je dochtertje in dezelfde stand gehouden als bij de BV? Als je haar bij het flesje nl wat vlakker houdt, zou ze ook daar problemen mee kunnen hebben…