afbouwen update 13 mei

Vrijdag 1 april is mijn meisje 6 maand, 6 maand heeft ze bijna volledige bv gehad. De periode met Lynn was veel intensiever dan met Ivan. Lynn heeft reflux en spuugde heel veel en dronk heel veel groeit nog steeds erg slecht.

In het begin sliep ze heel goed 22.30 tot 7.00 /8.00 laatste weken is het drama dat ze niet doorslaap vind ik niet erg maar dat ze gewoon niet wil slapen meer na een voeding dat breekt op Vannacht van 4.30 tot 7.00 met haar gezeten.

Ik kan niet meer, ben op , de borstvoeding loop gigantisch terug door vermoeidheid. Loop op mijn tandvlees Ben een draak thuis ben niet meer gezellig alleen maar boos en chagrijnig. Ook mijn werk begint er onder te lijden.

Vanaf 1 april ga ik proberen om de 16.00 voeding te vervangen door nutrilon en de rest borstvoeding proberen te geven. Hopelijk kan ik het zo nog even volhouden anders krijgt ze de 12.00 voeding ook nutrilon.

je het het goed gedaan karin :hug:

en ik denk maar zo als jij niet goed in je vel zit of goed uitgerust dan kan je ook geen bv

geven en nog eens voor een kindje zorgen

en 6 maanden is super goed en je stopt er toch niet meteen mee

dus heel goed van je om nu voor jezelf te kiezen

Karin super gedaan hoor :thumbup:

Joost is nu 6 maanden en ik ga nu ook langzaam afbouwen. Bij ons eerste zoontje liep de bv ook niet super en zette ik s nachts de wekker om bij te kolven. (hij sliep dus wel door, maar ik niet :wink: ) Kapot was ik.

Nu het nog lekker loopt wil ik gaan afbouwen. Dit is echt ons laatste kindje en ik wil nu met een goed gevoel stoppen. Dus dan stoppen we samen :hug:

:clap: voor jou Karin! Ik heb bewondering voor je.

:hug: … je hebt het super gedaan!!! 6 maanden bv gegeven…

INtussen zijn we aantal weken verder en krijgt ze op de 23.00 voeding na nog steeds borstvoeding :inlove: :inlove:

Ik kan het nog niet loslaten :oops:

haha

en ben je blij dat je niet gestopt bent.

ik meot zeggen dat ik het steeds makkelijker vind worden

alleen doet mn meisje nu tijdens het drinken elke keer haar vingers naast mn tepels bij in haar mond.

Super!!!

@Karin1981 wrote:

INtussen zijn we aantal weken verder en krijgt ze op de 23.00 voeding na nog steeds borstvoeding :inlove: :inlove:

Ik kan het nog niet loslaten :oops:

:thumbup: :thumbup:

En inmiddels is het 13 mei ,

krijgt ze op de bijvoeding na alleen maar BV :oops: :inlove: de laatste voeding is eraf. Ik kolf op mijn werk alleen niet meer in de middag maar heb nog genoeg voorraad zodat ze nog even mama melk krijgt op de creche .

Als ik thuis ben gaat het op verzoek wanneer zij wil drinken mag ze drinken.

Ik voed haar 's avonds liggend op bed en dan valt ze als een blok in slaap om haar vervolgens pas rond 6.30 weer te horen :inlove:

Ze groeide tot voor kort extreem slecht maar mijn bollie was 7860 en 67 cm vandaag op consutatie bureau :inlove: :inlove: :inlove:

Mijn meisje geniet er nog van dus mama ook :inlove:

he Karin helemaal super :dance: :thumbup: :inlove:

hoe ziet een dag er bij jou uit dan. qua schema

hier is het:

rond 7.00 uur:bv

rond:11.00:bv

fruit erachter aan

dan rond 15.00: bv

groente erachteraan

tegen 19.00 uur bv

om 23.00 een droomvoeding

en dan maar net wanneer ze komt.

ik voed op verzoek, dus de tijden zijn vaak anders

rond 7.30 bv

10.00 fruit met bv

slapen

dan 12.00 broodje met bv

uur of 13.30 slapen tot 16.00

uur of 16.00 bv

18.00 groentehap plus toetje bv

20.00 bv

Je mag trots op jezelf wezen dat je die 6 maand hebt volgehouden (ik kwam niet verder dan 9 weken) :smiley: !!

Nu hopen dat je wat meer rust gaat krijgen.