Afbouwen naar overdag kv en ochtend/avond bv

Morgen is Marie 7 maanden en heb ik die hele periode bv gegeven. Vanochtend op de weegschaal besefte ik dat het tijd wordt om te gaan minderen. De kilo’s blijven eraf gaan en ik ben nu 58 kilo (vroeger jarenlang 63 kg geweest; ben 1,75). 62 was mijn streefgewicht.

De vraag is nu: hoe bouw ik af naar alleen een ochtend- en 1 of 2 avondvoedingen? Het schema wisselt nogal, maar overdag heeft ze meestal 2 tot 3 voedingen en 's ochtends 1 en 's avonds 1-2. Ze eet 1x fruit en 1x groente. Ik werk 4 dagen en kolf sinds een maand nog maar 1x op het werk en 1x meteen als ik thuiskom.

Ik zou heel graag nog een tijd willen combivoeden!!

Ik heb het vanaf 7/8 maanden ook gedaan.

Ik woog toen ook zo’n 3 kilo onder mn streefgewicht, en ik kwam daarna ook weer aan :dance:

De middag bv door een fles vervangen, en ben getopt met kolven op het werk als ik dagdienst had.

Mijn dochter dronk toen wel nog om 23 uur. En soms een nachtvoeding (of 2 :roll: ). Dat was voor mij voldoende om mn productie op gang te houden. Op de dagen dat ik vrij was legde ik haar af en toe wel aan in de middag als ik het idee had dat de productie iets terug liep. En als ik te lui was om een fles te maken :oops: :lol:

Hier nooit echt problemen gehad dus. En mn meisje krijgt nu nog steeds bv! Reken wel op stuwing.