ik wil van de bv af. Ik ben het ronduit gewoon zat, ik wordt maar niet ongi en dan moet ik eerst stoppen met de bv en dan afwachten of het komt.
Ik ben nu terug op één late voeding en s nachts nog eentje. Beide kanten één keer dus. Maar hoe moet ik verder terug?? als ik de late voeding niet doe, kan ikzelf niet slapen omdat ik zoooo vol zit aan de ene kant…
hoe kan ik er helemaal vanaf?
`niemand??
Dat je borst zo vol zit is natuurlijk logisch dan, hij wordt niet leeggedronken. Je zal óf hier even doorheen moeten óf de ergste druk er even afkolven, maar dan ook echt de ergste druk.
Hier zelfde tip als friesevrouw…
Niks doen of beetje kolven als je er last van hebt. Wordt heel snel minder dan.
Misschien ben je wat snel van veel naar weinig voedingen gegaan?
Menstruatie komt vast snel hoor als je maar 2x per dag voedt, dus zo kun je het nog best een tijdje volhouden als het prettig gaat voor jullie allebei.
Succes!
Friesevrouw :lol: :lol:
sija… ik voed al bijna denk ik nu drie maand, max twee voedingen op een dag, maar nog geen ongi gespot.
helaas is het niet gelukt, dochtelief wordt onhandelbaar op dit moment als ze niet mer krijgt s avonds en is de gehele nacht aan het spoken. DUs heb ik het maar verplaatst naar van zomer, dan is ze ws ook niet zo vaak ziek… kunnen we dan eindelijk definitief de handdoek in de ring werpen!