afbouwen, en zoeken naar borst

Ik ben nu aan het afbouwen, heb de voeding vanhalf 5 5 uur, vervangen voor een flesvoeding. waar hij hooguit maar 120 van drinkt, maar dan stopt en niet meer wilt. denk dat het dan te koud ofzo is.

maar goed dat is niet mijn vraag :wink:

Ik merk dat M. na de flesvoeding nog wel de borst zoekt als ik na het flesje met hem ga boeren en nog ff knuffen.

herkenbaar??

Hem een speentje aan bieden heeft geen zin neemt hij niet.

ja erg herkenbaar

alleen is ons meisje iets ouder

ik wil ook afbouwen voor overdag.

maar ze valt gewoon niet in slaap zonder borst,

Hier is M. opzich lekker makkelijk kindje, ik ga in de eerst instantie ook afbouwen voor overdag, en dan wil ik smorgens en savonds nog een tijdje aan houden. als dat gaat lukken hoop dat mn productie redelijk stabiel is nu.

Ik hoop dat het een kwestie van wennen is want ik vind het voor hem wel heel sneu dat hij loopt te zoeken bij mij en ook bij mijn man :think: :eh: :shifty:

haha

hier zuigt ze dan zelfs op mn neus

:lol:

Laatst onder de douch kreeg M ook trek toen had ie bijna bij mn man aan gehapt, die was zo in schock dat ie riep en zei dat ik hem maarmoest gaan aankleden en eten geven hihi

En smorgens als hij uit bed komt heeftie ook al trek, en dan til ik hem op en dan hapt ie in mn nek mn wang etc. door me shirt heen :lol: :roll: