Afbouwen en lekken??

Ik ben al een paar weken bezig om een voeding te vervangen door groentepap, wat goed lukt. Nu deze week doe ik er fruitpap bij en dus ook een voeding minder… maar dat kan mijn melkproductie nog niet aan precies… :think: Ik lek nu smorgens, terwijl het vroeger niet was… En hij eet genoeg groente en fruit, als ik hem dan nog de borst aanbiedt, weigert hij. Hij krijgt dus nu alleen nog smorgens avonds en een late nog, en soms nog snachts :roll:

Kolf ik het beste dan of moeten mijn hersenen nog wennen? 8)

als je gaat kolven houd je de productie in stand, of iets de druk eraf halen en dan verder zo laten, je lichaammoet eraan wennen.



maar ik kan dat dus niet he, mijn meisje wil na de groente en de fruit echt nog drinken

de eerste week wilde hij ook… in de creche niet…; omdat hij mij niet ziet dan denk ik :think:

nu wil hij niet meer… langs de ene kant ok, maar aande andere kant stukje afscheid nemen…

net gegeven als avondvoeding… ook niet al te veel willen drinken en als hij loslaat is het net een spuitend kraantje :?

ja dat lijkt mij ook



ik wil aan de ene kant ook afbouwen maar andere kant ook weer niet

en weet ook niet goed hoe te beginnen omdat ons dametje geen fles wil.



en hoe de schemas zijn etc

Bij ons in Belgie vervangen we gewoon een voeding door groentepap en later ook een voeding vervangen door fruitpap.

Heb je geen fles nodig :wink:

nee idd



maar ze eet geen vol potje fruit en/ of groente, dus krijgt ze neit voldoende.



denk dat ik maar eens ga beginnen met tussen de middag nutrilon uit een beker en iets brood

dan moet je idd nog bijgeven, maar ze zal elke dag toch een beetje meer eten? L.othar wilde in het begin ook nog bijeten bij mij, ook al had hij een goeie volledige portie groenten op :slight_smile: