Kun je dat gaan doen, ML is niet altijd onrustig, maar als het erg druk is geweest komt ze zo slecht in slaap en vind ze geen rust, is het dan een idee om te gaan inbakeren?
We kunnen niet altijd alle drukte vermijden namelijk…helaas :?
Wel even heupjes laten controleren…
Hier was het TOP, het inbakeren… :thumbup:
Gaf hem zoveel meer rust…
Hoi,
Hier in het begin ook veel onrust.
Na aanschaf van een Puckababy slaapt hij heerlijk :thumbup:
Gr. CLaudia
Bij zowel Lootte als Nikkki hielp het heel goed. Lotte op de ouderwetse manier ingebakerd en Nikki heeft een puckababy.
Nu Nikki ietsjes ouder is heeft ze meer controle over haar armen en mept ze zichzelf niet meer wakker :mrgreen: ze slaapt nu dus gewoon in een slaapzakje. Maar als ze onrustig is, leg ik nog steeds wel eens haar armen “vast”. Klein trucje van de kraamhulp dat niet de heupen vastzet, zal het proberen uit te leggen (zie ook foto):
- hydrofiele luier in driehoek vouwen
- lange kant over de baby heen op schouderhoogte
- Beide punten goed onder baby wegstoppen zodat de armen onder de hydrofiele luier zitten, maar de heupen en benen nog steeds vrij zijn.
Misschien eerst eens proberen of ze daar iets rustiger van wordt?
(Nikki vond het de eerste keer vreselijk maar nadat ze weer rustig was geworden is ze heeeerlijk gaan slapen)
Hier trouwens de pacco doeken… geweldig…
Faizaa haar heupjes zijn okee, maandag toevallig op het CB geweest voor t eerst :thumbup:
iedereen bedankt!
weet ik wat ik ga doen :thumbup:
Hier ook goede ervaringen met de puckababy
Hier ook een meiske in de inbakerdoeken. Wij hebben de Pacco. Dit werkt perfect en ze slaapt heerlijk. Pacco is ook erg fijn en makkelijk in gebruik.
Onze dochter maakte zichzelf ook wakker door het slaan met de armpjes. Ze had heel veel hazeslaapjes. Nu slaapt ze keurig een aantal uren achter elkaar.
Heleen, ik stuur je wel even een swaddle me op.
Google die maar eens, die is wel erg fijn!!
Lief Lydia! :-*
dat met de luier in een driehoek helpt niet echt, ze beweegt veel te veel en beweegt die luier dan zo weer los…
Swaddle-me is iets ruimer… Pacco is strakkkk… :mrgreen: als 'ne mummie… :mrgreen:
Kan foto niet vinden, staat ergens op cd… maar die Bolle van mij was net een wurm… toen ie in die Pacco zat… :inlove:
@Heleen wrote:
Lief Lydia! :-*
dat met de luier in een driehoek helpt niet echt, ze beweegt veel te veel en beweegt die luier dan zo weer los…
Nu Nikki wat groter is gebeurt dat inderdaad hier ook wel eens, maar niet als ik de punten echt goed onder haar stop.
Anders misschien toch eens denken aan een puckababy of swaddle me? je kan altijd die van Lydia proberen en kijken hoe het gaat.
Of anders “echt” inbakeren met een doek of handoek?
, is even oefenen maar echt vrij makkelijk als je het een paar keer hebt gedaan