aerosleep matrasoplegger

Wie heeft ervaring met de matrasoplegger van dit product? (dus in plaats van molton zeiltje en molton onderlegger of hoeslaken gebruik je dit met daaroverheen een gewoon hoeslaken)



Waarom heb je er wel of niet voor gekozen en hoe bevalt het?



Bedankt!

ik heb hem er nu na 20 maanden gebruik pas afgehaald…vond het :thumbup: :dance: :clap:



lekker hygienisch, makkelijk te wassen, en een veilig gevoel qua wiegedood :thumbup:



je mag alleen er alleen de airosleep hoes omheen doen he, met die gaatjes, geen katoen of zo eroverheen :naughty: want dan heeft de matrasoplegger geen zin meer :shifty:

Een superding!



Ook wij hebben hem met veel plezier gebruikt met gewone hoeslakens en het beviel prima.

Handig ook als ze een keer doorlekken of spugen, hup in de machine, geen vlekken in je matras en klaar!

Ik sluit me bij de rest aan!

Een super ding :thumbup:



Groetjes,

Heleen

In één woord super! Echt doen. Hij ligt hier nog steeds in het bedje.

Ik vond het vooral makkelijk dat je geen gedoe hebt met opmaken. Je legt het neer, zo’n aerosleep hoeslaken erom en hup… klaar!



En kan in wasmachine en droger… :thumbup:



Nou ja, eigenlijk zeg ik hetzelfde als mn voorgangers… hihi.

Ik voeg niks nieuw toe, maar gewoon nog een extra aanbeveling :angel:

Ja ook hier als de rest. Het is een superding. Ik heb hem ook in de reiswieg liggen. Lekker handig om te wassen. je hebt ze nu ook voor in de maxi-cosi (anti transpiratie volgens mij).

Ik heb hem even gehad, maar ben toen informatie gaan zoeken bij professionals. Het is onduidelijk wat de aerosleep precies voor effect heeft. Het zou zelfs averechts kunnen werken. Omdat je wel kan blijven ademen, maar het zou kunnen dat je steeds dezelfde zuurstofarme lucht inademt en steeds dieper gaat slapen tot je niet meer wakker wordt.

Myrthe sliep steeds met haar neus in het matras. Ik heb er toen toch voor gekozen te vertrouwen op de natuur (Myrthe) en niet op zo’n matrasje waarvan de werking onduidelijk is. Hier ging ie dus de deur uit.

Ja, gebruikt bij Saba en nu voor Tosca. Vond het verhaaltje dat het stofmijt werend en anti allergisch was, en ademend, wel aannemelijk. En geen ge-emmer met moltons, die ik altijd wat stoffig en “verstikkend” vind ogen.



Ben er altijd blij mee geweest, even in de was en klaar is 'ie weer. Enige nadeel is dat de meisjes soms - na gebruik van een te dun hoeslakentje - een klein afdrukje van het honinggraat motiefje van de Aerosleep op hun wangetjes hadden, ah gossie :wink: .

Wij hebben hem ook gebruikt totdat Anne naar haar peuterbed ging. Super ding. Je hoeft niet persee ook dat hoeslaken erbij te kopen. Bij de babyzaak waar wij hem gekocht hadden zeiden ze dat je een badstof hoeslaken kon gebruiken, maar geen dichtkatoenen.

Dus de meeste mensen zijn tevreden hier. Ik zou hem dna combineren met een gewoon hoeslaken, dat kon prima zeiden ze. En ik weet dat het niet bewezen is dat het wiegedood voorkomt, dat zou ook niet aleen de reden zijn voor deze keuze,maar ik zie het praktische punt ook sterk, wassen droger, een ding en geen meerdere. Het antiallergie en ventilatie idee wat betreft warmte en opvangen spuug enzo, dus hygiene zie ik ook. Het matras beschermen ook dus. Bij vriendin van me maakte kraamzorg het bed op met zeiltje en molton, kindje spuugt veel en die heeft dus al vlekken in het matras. En dat met ook nog luier en spuugdoekje eronder.



Nou ik ben ook wel benieuwd naar mensen die er bewust niet voor gekozen hebben, dus ik wacht nog even meer reacties af!

Ik heb hem ook en ben er ook helemaal over te spreken. Lucas heeft er tot zijn 3e jaar op geslapen en Pepijn slaapt er nu ook nog op.

Ik heb er een in de wandelwagenbak, in de wieg en straks krijgt onze beeb er ook een in het ledikantje.



@wieniex wrote:

Dus de meeste mensen zijn tevreden hier. Ik zou hem dna combineren met een gewoon hoeslaken, dat kon prima zeiden ze.
Dit zou ik dus weer niet doen he?

In het aerosleep hoeslaken zitten heel veel gaatjes zodat het effect icm de aerosleep optimaal is! Anders is het echt niet zo veilig, als ze in de winkel tegen je zeggen.