Aerosleep in autostoel

Is iemand bekend met een aerosleep in de autostoel? Is het zinvol of verspilling van geld? P is een zwetertje in de autostoel groep 0, maar nu wel dus groep 1 willen gaan kopen zag ik dit:

Aerosleep: tegen zweten in het autostoeltje.

Dit aerosleephoesje past uistekend in de autostoel groep 1. De luchtdoorlatende structuur voorkomt dat uw baby zweet tijdens het verplaatsen met de wagen. Het kinderstoeltje blijft ook langer als nieuw. Deze Aerosleep is ook te verkrijgen voor andere groepen autostoelen.

Het kost iets meer dan 20 euro. Ik vraag me af of het echt een toevoeging is? Wij hebben geen auto, maar lenen regelmatig een auto, en rijden dan langere afstanden (tussen half uur en 2 uur). Het stoeltje wordt zelden gebruikt voor korte afstanden (Die doen we op de fiets)

Nou ik vind het echt een afrader. Wij hebben hem ook gekocht bij autostoel groep 1.

Wij hebben geen airco dus het leek ons ook wel wat. Pffff wat een klef en zweterig ding is dat. Halverwege de zomer dat ding eruit gehaald en de bekleding van de Romer bleek toch wat koeler.

Ons zoontje zat echt met het zweet op zijn neus met dat aerosleep ding. Trouwens wel met de mamamazzeldagen gekocht dus wel iets goedkoper, maar ik vond het toch een mega-miskoop en geen enkele toegevoegde waarde hebben.

Wij hebben er ook eentje, maar ik zag er het nut niet zo van in. M’n man was er wat enthousiaster over. Er zijn katoenen omtrekken voor de autostoeltjes en dat werkte beter (of zelf even knutselen).

Chantal, volgens mij is het geldverspilling in jullie geval hoor. Je gebruikt amper een auto.

Finn is ook een zweter en die vindt het prima met gewoon een badstoffen hoes om de autostoel heen.

Ik zou dat eerst eens testen als ik jou was.

:-*

Oke… bedankt… jullie hebben me over de streep gehaald… Badstof hoes wordt het…

:-*