Ik zit er over te denken om een aerosleep matrasbeschermer te kopen…
Maar voordat ik daar geld aan uit geef wil ik eerst weten of het een goed product is…
Hier iemand enig ervaring met zoiets
Ik denk persoonlijk dat het alleen handig is voor de eerste paar maanden als ze nog niet stevig genoeg zijn met het nekje.
Daarna vind ik het gewoon onzin, een kindje die al goed zijn hoofd kan optillen die tilt zijn hoofd ook op als zijn hoofd in het matras ligt.
Ik had er ook aan gedacht om zoiets te kopen, maar toch niet gedaan.
Ben ook nooit bang geweest dat zoiets kon gebeuren, heb het ook nog nooit meegemaakt dat ze met haar neus in het matras ofzo lag.
Als je gewoon een goed matraskoopt moet dat goed zijn.
Ik vind het ideaal, heb hem voor nr 1 en voor nr 2 straks ook. Niet zozeer voor het feit dat ze als ze op hun buik komen nog zouden kunnen ademen. Dat geeft op zich wel een rustig idee, maar ik gebruik hem met gewone hoeslakens en ik heb hem om het matras te beschermen. nr 1 spuugde heel veel en een vriendin van me had daardoor en verpest matras omdat haar kind het ook deed. Het is ook lekker tegen het zweten en het is hoppa in de wasmachine en droger en er terug op. Ik vind m dus het geld wel waard. nr 1 hebben we gekocht, nr 2 van een vriendin gekregen.
@wieniex wrote:
Ik vind het ideaal, heb hem voor nr 1 en voor nr 2 straks ook. Niet zozeer voor het feit dat ze als ze op hun buik komen nog zouden kunnen ademen. Dat geeft op zich wel een rustig idee, maar ik gebruik hem met gewone hoeslakens en ik heb hem om het matras te beschermen. nr 1 spuugde heel veel en een vriendin van me had daardoor en verpest matras omdat haar kind het ook deed. Het is ook lekker tegen het zweten en het is hoppa in de wasmachine en droger en er terug op. Ik vind m dus het geld wel waard. nr 1 hebben we gekocht, nr 2 van een vriendin gekregen.
helemaal mee eens :thumbup:
Hier wordt het door diverse Kraambureaus niet toegestaan :eh:
Kindje kan vanwege de luchtdoorlatend heid zijn/haar warmte niet goed behouden…plus het feit, dat mocht een kruik gaan lekker, het hete water moeilijker weg kan…
Ik zou hem niet nog eens kopen, moet ik eerlijk zeggen :oops: . Achteraf hebben ze in de winkel echt op ons gevoel in lopen spelen, vind ik. En ik stond daar als groentje natuurlijk zeer onzeker te zijn of we wel echt het allerbeste (lees: allerduurste ) voor onze garnaal gekocht hadden.
ik heb hem toch maar niet gekocht…
Eigenlijk een beetje te duur