advies voor vakantie Turkije met baby?

Wij hebben vandaag een last minute vakantie geboekt naar een resort in Turkije 8)

Op de valreep blijken wij en mijn zoontje nog een hepatitis A vaccinatie nodig te hebben. Niet ideaal, 2 dagen vantevoren, maar beter dan niks…Onder 1 jr kan dit niet, dus onze dochter krijgt deze niet. Nou eet zij natuurlijk nog vooral groente en fruithap (potjes dus), maar brood en beleg ed. kan ik haar toch wel gewoon geven niet?

Zijn er dingen die jullie afraden mbt eten of andere zaken? Ook natuurlijk voor mijn zoontje. Ik zat zef al te denken dat kip bijv. misschien al niet zo verstandig is.

Op zich is het een 5 sterren resort, maar ik begrijp dat dit in Turkije toch geen Nederlandse 5 sterren is :shifty:

Alleen bereide groente eten, ik zou zelf geen vis/vlees nemen, maar dat eten wij toch al bijna nooit. En n baby van zes mnd zou ik gewoon alleen de borst geven.

eeeh een baby van 6 maand hoeft toch nog geen brood?

Missschien voor haar wat potjes meenemen, en anders alleen melk geven

wij zijn net terug en J. heeft gewoon alles gegeten. wel hebben we goed opgelet of alles goed gaar was. wellicht kun je voor je kleintje anders potjes meenemen?

Geen water uit de kraan gebruiken voor ranje of voor de flesvoeding. Ik zou wat flessen spa blauw halen.

Toen Lars 1,5 was zijn we naar Menorca geweest en voor de zekerheid hebben we toen potjes meegenomen.

Wij zijn vorig jaar geweest toen onze dochter 10 maanden was.

Ik deed niet aan bv dus had een flessenwarmer meegenomen. Je kunt gewoon flessen mineraalwater kopen en daarmee de fles maken. De flessenwarmer kon evt ook een potje opwarmen. Waar wij heen gingen kon je in de supermarkt gewoon potjes kopen. En luiers en billendoekjes, ook gewoon van pamperes. Onze dochter was wat ouder dus we probeerden haar hier en daar wat mee te laten eten.

In ieder geval zou ik wel ors meenemen, just in case.

Ik weet dat het vroeg is maar ze eet al langere tijd brood. Vanaf het begin is mevrouw een moeilijke melk drinker, ook alle vormen van pap vind ze niet lekker. Ik ben blij als ik er 400cc in krijg en dan krijgt ze echt vaak aangeboden tussendoor. Ook op advies vh consultatieburo eet ze daarom gewoon maar met de pot mee. :shock:

´s Ochtends en ´s middags een boterham met worst of kaas, soms schuift ze er gewoon twee achter elkaar naar binnen…Ze drinkt ook alleen uit een tuitbeker :mrgreen: .

Vandaar ook mijn vraag, want in Turkije wil ik haar toch weer op de potjes fruit en groenten, oid…iets meer baby eten dus :wink: