advies scheerapparaat

ik wil mijn lief een scheerapparaat geven voor kerst.

Hij scheert zich altijd nat, maar doet dit niet vaak genoeg naar mijn zin. Als we het even leuk hebben zit ik onder de vlekken van zijn schuurbaard, brrrr.

Nu begint hij in januari met een nieuwe baan en dacht ik… als ik hem een scheerapparaat geef (lees beetje dwang is niet verkeerd :lol: :wink: :twisted: ) dan scheert hij zich misschien wat vaker.



Nu is mijn vraag wat voor apparaat gebruiken jullie mannen (en ik hoor natuurlijk ook graag gebruikersinfo van de mannen onder ons), en hoe bevalt het? Zo’n bakkebaardfunctie zou ook fijn zijn overigens…



Wie heeft een goede tip, en aan wat voor prijs moet ik denken (zodat ik me niet rot schrik hihi)

Ik heb wel een tip, maar dat is niet een electrisch scheerapparaat…

Als je man gewend is aan nat scheren, zou ik hem niet overhalen om te wisselen, mijn liefje heeft ondertussen van alles geprobeert aan electrische apparaten, maar geen gaf het effect dat nat scheren doet…



Toch zat ik met dezelfde problemen als jij, hij schoor zich niet vaak genoeg en ik zat met de vlekken all over…

Maar als hij zih vaker nat schoor…dan kreeg hij weer uitslag…

De oplossing hier: scheerolie…sinds hij dat gebruikt heeft hij nergens last meer van qua uitslag en kan hij dus vaak genoeg scheren om mij geen vlekken meer te bezorgen… :mrgreen:



Hij heeft eerst de scheerolie van wilkinson gebruikt, maar tegenwoordig besteld hij het spul op internet…vraag me even niet hoe het heet, maar dat akn ik wel voor je opzoeken als je dat wilt…

Nat scheren, das de enige manier om glad te scheren!





(Ha, deze zin zou zomaar in een reclame passen!)

en niet iedereen kan tegen het scheren met een scheerapparaat, mijn man krijgt er vlekken van, nat scheren is echt het glad,st :-*

ik denk ook niet dat je man er meer of wel van gaat scheren :?

maar als je niet probeert weet je natuurlijk nooit.





heel veel succes.

:thumbup: gr mel

hmm dit is niet echt hoopvol haha…

ik kan dus beter scheerolie kopen dan een scheerapparaat…



Ik ga er over nadenken… het is iig het proberen waard, en een stuk goedkoper dan een apparaat kopen lijkt me…



bedankt alvast!

nat scheren is echt het gladst :thumbup:



maar koop in geen geval een scheerapparaat wat pretendeert dat het ook onder de douche enzo gebruikt kan worden… dat werkt gewoon niet. Mijn man had er een van Ph*lips met van die zakjes, dat ding begon me toch te stinken… echt :sick: en hij werd altijd uitgespoeld na gebruik, vaak schoongemaakt etc…pfff, ben blij dat die weg is.



Nu scheert hij zich droog (en iets vaker).



owww. pfff die lucht…! :sick: :silenced:

hier ook eentje van filips!! k ben er ook neit over te spreken! al drie keer de voeding kapot en ik kan nou ook niet zeggen dat tie heeeel goed scheert!! dat ding kostte ook nog niet weinig ook… boven de 100 euro!!



k wil me mannetje aan nat scheren ehbben maar dat wil lie niet!! :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: :frowning: hij kan zich nu nl wel twee keer per dag scheren zo vreselijk snelgroeiende baard heeft hij! dus dan is natscheren ook eel handiger… lijkt mij

hier geen problemen hoor met een philips…kreeg van hubbie wel te horen dat een drie kops scheerapparaat dan het beste is :roll:

3 kops flips idd hiero ook …

ik heb dan wel een van de el-cheapo gevalletjes …



mare… natscheren is toch echt wel het beste … al zijn de mesjes ook niet goeiekoop… en ik doe het ook te weinig volgens mel :stuck_out_tongue: