Advies: Kitten met schimmelvirus

@Natascha1975 wrote:

wowwwwwwwwww Fai dat zijn idd mooie mannen :inlove:








En toch ook een zwak voor zo’n mooie rooie hoor… :inlove:



Vind jullie naam trouwens wel al :inlove:

@faizaa wrote:

@Natascha1975 wrote:
wowwwwwwwwww Fai dat zijn idd mooie mannen :inlove:








En toch ook een zwak voor zo’n mooie rooie hoor… :inlove:



Vind jullie naam trouwens wel al :inlove:




thnxx :-*

Jammer, maar klinkt wel verstandig als je alles tegen elkaar afweegt. En wie weet wat je idd voor narigheid en eventueel verdriet je op de hals haalt als je hem toch zou nemen :? Nu dus op zoek naar een ander skeetje :inlove: Die van Gab zijn idd ook erg lief :inlove: Maar wel zwart/wit en niet rood :wink:



En Fai, wat een supermooie kattenbeestjes heb je zeg :inlove: :inlove: :inlove: Zoooo mooi!!! Maar hier komen ze er niet in :shifty: Ik geloof dat Tim een verzakking krijgt van al dat “gezanik” wat Siams zo héérlijk :liar: kunnen doen :lol: :lol:

Eentje is rustig… en die ander zanikt idd enorm… tot op t schreeuwerige af… ik heb er hele gesprekken mee…



daarom ook echt voor siams gekozen… ze passen bij mij… net zo’n schreeuwlillekerds… :mrgreen:



Natas… hebben ze geen site… zwerfkat in nood… dan kun je online al eens spieken… :inlove:

:lol: :lol: :lol: Ja Tim heeft hier al 3 snerken in huis :mrgreen: :shifty: Vandaar :wink: En onze 3 HTK poezen is ie ook meer dan beu :? Maar die blijven gewoon tot ze een natuurlijke dood sterven hoor (zal hoop ik nog lang duren, ze zijn alle 3 13).

Gab, foto’s :lol: :lol: :lol:



Kimmie: jij hebt prachtige poezebeesten…was er meteen vlieft op…vooral die ene knuffelaar :inlove: :inlove:



Fai: geen idee of ze een site hebben…ik ga zo eens zoeken…wel adverteren ze veel op marktplaats…kijk deze 3 eens… :inlove:

:smiley:

de middelste die beer is weg…



links is een vrouwtje, rechts een mannetje…

jut en jul noem ik ze nu :mrgreen:

Ohhhhhhhhh Gab die zijn 2cute voor woorden.

Hubby wees meteen de linkse aan en Odin en ik de middelste lol.

Ik begrijp dat die al weg is :slight_smile:

De naam pepper vind ik totaal niet bij deze kittens passen dus maakt t geslacht ons niet zo heel veel uit.



Tja en nu…je hebt ons laten smelten…echt mooie kittens.

Wij zijn nu natuurlijk erg nieuwsgierig geworden hahaha…

zullen we via pb ff verder kletsen :mrgreen: :lol:

mijn oudste zegt felix… :mrgreen:



maar goed, ik zal morgen even wat nieuwe foto’s maken…



ze zijn al ingeeint ontwormd, en terror timmetjes gewend,

kind lief loop heel de dag met de kittens in de weer, en ze vinden alles goed :inlove: kindvriendelijk dus…



maar we zullen wel even over gaan op de pb’s :wink:

Oh echt jullie maken mij gekkkkkk met al die poezels… ik zou er ook nog 1 bij willen… maar moet ik niet doen… een rooie lijkt me mooi… maar ach ik heb 2 mooie broertjes… ze zijn geweldig… doen niks geks… (buiten af en toe de bank gebruiken als krabpaal als hun nagels te lang worden) ze plassen netjes op hun bak… en zijn altijd lief naar de kids… ze zijn ook tot 13 wkn bij de mama gebleven… de eerste 7 a 8 is de basis… daarna komt het opvoeden… en dat kan alleen de mama het beste… in die overige 5 a 6 wkn worden waarden en normen bij gebracht op z’n kats… :mrgreen: Heel leuk om te zien… ze worden katten met fatsoen daardoor… :inlove: Ik zou nooit meer een kat willen onder de 13 wkn… ook niet later hoor, wil wel nog het leuke van een kitten meemaken…

deze zijn ook al bijna 13 weken,

eerste is pas met 11 weken weggegaan…



ze mogen nu al in de tuin, die is helemaal afgesloten,

dan gaan ze samen in het zonnetje liggen,

heb buiten een kattenbak en binnen,

boven mogen ze niet komen, maar ze doen het nu nog toch, liefst ergens in kast, of in een la…



helaas is de mama poes, 2.5 week geleden overreden,

ik wilde ze eerst alle 3 houden, maar het is te druk hier,

en straks met de verhuizing, is een nog drukkere weg :?



dat leed voor de kids wil ik ze nog niet weer een keer aan doen…

@Gab wrote:

deze zijn ook al bijna 13 weken,

eerste is pas met 11 weken weggegaan…



ze mogen nu al in de tuin, die is helemaal afgesloten,

dan gaan ze samen in het zonnetje liggen,

heb buiten een kattenbak en binnen,

boven mogen ze niet komen, maar ze doen het nu nog toch, liefst ergens in kast, of in een la…



helaas is de mama poes, 2.5 week geleden overreden,

ik wilde ze eerst alle 3 houden, maar het is te druk hier,

en straks met de verhuizing, is een nog drukkere weg :?



dat leed voor de kids wil ik ze nog niet weer een keer aan doen…




Oh wat erg Gab…

Daarom laat ik de mijne ook niet buiten de tuin…

Heb een stroomdraad helemaal rondom…

Die kleine heeft het eens geprobeerd maar daarna nooit meer… :mrgreen: Bij ons op de hoek woont een kerel die vogels houdt… tja… kan me voorstellen dat hij geen kat in de buurt wilt… en je weet niet hoever iemand daar in gaat… dat risico wil ik niet… of die gasten die gas geven als ze een kat over zien rennen… tja… ik liet ze het liefst ‘vrij’ de wereld laten verkennen… lekker vrijen met een mooie poes :lol: vechten met de kat van de overkant… maar ey… zo steekt het helaas niet in elkaar…

Ohhhhhh Gab wat erg van de mamapoes :cry: :hug:

En dan strx de kittens nog missen :hug:

Ze zien er echt goed uit…en ideaal dat ze kindvriendelijk zijn. :inlove:

Ik pb je even.



Fai zooo schattig, echt mooie katten :inlove:

Sjee ik zie op marktplaats zoveel advertenties staan met kittens van 6wk die al weg mogen…omg das veeeeeeeeels te jong…ik snap die mensen echt niet, maar ja meestal is t een geld kwestie he.

Oh leuk leuk leuk als je er een van Gab neemt :inlove: Weten we ook weer dat die een goed tehuis heeft :inlove: :thumbup: En ja we hebben ook hele lieve poezenbeesten, maar ja Tim is een hondenmens :silenced: :lol: :lol:



Fai, jij ook een Nino :inlove: Ik had ook een Nino, maar die heb ik helaas in moeten slapen toen ik net zwanger was van Valentijn, alleen wist ik dat nog niet toen… Vond dat achteraf zo toevallig en mooi eigenlijk, Nino was mijn eerste eigen kat en hij was ook altijd mijn kindje en die heb ik moeten laten gaan toen er een ander jongenskindje in mijn buik groeide :inlove: Valentijn heeft toen hij jonger was ook heel vaal een zilveren poes buiten gezien die buiten in de tuin aan het plassen was :eh: Hij heeft die kat dus nooit gekend he!



Dit was mij Nino :inlove: :inlove: Hij is een beetje vaag en klein, maar heb op deze pc geen verdere foto’s van hem :frowning: