advies gevraagd

Sinds gisteravond drinkt Lynn erg onrustig, ze hapt wel maar ze laat de tepel weer los, dan heeft ze weer heel veel moeite om aan te happen en de tepel te pakken en vast te houden.Als ze dan goed vast heeft dan drinkt ze niet goed door Ze drinkt de borst ook niet goed leeg. Mijn tepels branden ontzettend , ik had al gekeken of ze geen witte aanslag in haar mondje heeft maar ik kan niks zien

Iemand een idee

Niemand een advies :frowning:

Klinkt toch wel als spruw. Je hoeft niet altijd de witte aanslag te zien (helaas, anders was het zo duidelijk) Ik zou even naar de HA gaan voor een receptje. Beterschap!

Zowel bij mij als bij Nika zag je niet meteen iets, al waren mijn tepels wel erg roze/rood en het brandde!!! :shock: Na een nystatine behandeling was het over, was ook spruw! Nika klakte ook tijdens het drinken, daar herkende ik het in de eerste instantie aan!

hier ook veel loslaten… klakken met het drinken… en pijn aan de tepels… niet duidelijke plekken in de mond! en toch was het spruw! we hebben er een week of 5 mee gezeten… 2,5 week vanaf geweest en we zitten er nu al weer mee

Hmmm dan denk ik toch dat ik maar de huisarts bel.

ze hapt wel weer erg goed, het klakken doet ze ook maar al sinds haar geboorte :think: ik heb wel het gevoel dat mijn tepels in de fik staan autch

kreeg je voor jezelf en nika Nystatine ?

hier wel voor ons allebei nystatine!

karin :hug:

wat ik me af vroeg ik voedt met tepelhoedje maar hoe merk ik dan

als lizz spruw heeft? Gaan mijn tepels ook branden dan komt dat door het

hoedjeheen?