Advies gevraagd

Ik heb op een witte kast 2 Groote bloempotten staan rode

Nu heb ik er al een paar keer planten in gehad, maar ik heb geen groene vingers en by my gaan ze altijd dood

Nu mijn vraag, wie heeft er een ander leuk ideetje dan planten er in te doen



ze zijn zo’n 50 cm hoog

nep planten??



of anders een orchidee. hebben weinig verzorging nodig en doen het bijna altijd…

Of juist een wat lagere plant? Iets van een vetachtige soort? Vind ik altijd erg leuk in een hoge pot :wink:



Of wat wij hebben, een grote ronde gele bolcactus…

@~Claudia28~ wrote:

Of juist een wat lagere plant? Iets van een vetachtige soort? Vind ik altijd erg leuk in een hoge pot :wink:



Of wat wij hebben, een grote ronde gele bolcactus…


Vind ik ook leuk ja, en vetplanten hebben zowat niks nodig ook, erg fijn :mrgreen:

En anders misschien van die leuke siertakken? Misschien ook met lichtjes is wel leuk in deze tijd.

Punt-vormige oasis erin, met mos bedekken, dan witte zijden bloemetjes erin steken her en der, en mini witte lichtjes eromheen.

vetplantjes :thumbup:



En wat ik ook heb staan en die hebben niet zo veel water en heel weinig bevochtigen…



Zijn de medinilla magnifica.



Je moet er wel van houden want ze groeien naar beneden…

Maar wel erggg leuk en mooi. En hoog plaatsen want dan komen ze mooi tot hun recht :inlove:

waar je in elk geval op moet letten is dat de planten die je er in gaat zetten voldoende water krijgen…meer dan als ze laag zouden staan…de warmte van de verwarming of kachel trekt omhoog dus die planten drogen veel sneller uit dan planten die laag staan… :wink:

@nachtvliinder wrote:

vetplantjes :thumbup:



En wat ik ook heb staan en die hebben niet zo veel water en heel weinig bevochtigen…



Zijn de medinilla magnifica.



Je moet er wel van houden want ze groeien naar beneden…

Maar wel erggg leuk en mooi. En hoog plaatsen want dan komen ze mooi tot hun recht :inlove:




Wilde ik ook zeggen. En die Medinilla heb ik ook. Ik dacht dat ze niet lang zouden staan, maar dat is dus niet zo. Ik vergeet ook altijd water te geven en als ze dus wat slapper worden, geef ik snel weer wat en dan zijn ze zo weer mooi :mrgreen:

Slaapkamergeluk??

@Greetje14 wrote:

Slaapkamergeluk??




en dat is?





Ik heb er 2 begonia’s in gedaan 2 rode…hoop dat deze even blijven leven :think:

Uhm, die heb ik hier in de kamer staan.

Even plaatje zoeken…

:wink: