Advies gevraagd pil

Drie weken terug voor het eerst ongesteld geworden, dus helemaal volgens het boekje, het was een paar dagen niet zoveel en ik dacht dat het weg was, maar helaas voor mij zit ik vandaag dus al op 3 weken ongesteld zijn.

Wat is nu wijsheid, de pil doorslikken of een stopweek inlassen?



Herkent iemand dit na de bevalling, hoelang ben je in totaal dan ongesteld geweest, herken dit helemaal niet van na R.



Alvast bedankt!

Zit je al aan de pil nu?

Ik weet nog dat ik na de zwangerschap aan de pil ging…gestart op eerste dag menustratie en een complete maand ongesteld ben geweest.

Daarna was het wel over.

Als je de pil doorslikt, dan zorgt dat juist vaak voor tussentijds bloedverlies. Dus ik zou de strip afmaken en dan een stopweek inlassen. Succes!

Ik heb inderdaad wel gewoon een stopweek ingelast.

Je kan het beste even na elke pilstrip een stopweek inlassen tot je menstruaties een beetje op orde zijn.

Ja ik ben meteen begonnen met de pil op de eerste dag toen ik ongesteld werd.



Lijkt me idd wel verstandig om toch een stopweek in te lassen, denk dat het weer even op de regel moet komen.



Bedankt voor de adviezen!

Ik had precies hetzelfde :slight_smile:

Ook een topic geopend hier om advies te vragen, maar inderdaad stopweek gewoon houden en bij mij ging het toen de volgende pilstrip weer goed.

@Jeweldrop wrote:

Ik had precies hetzelfde :slight_smile:

Ook een topic geopend hier om advies te vragen, maar inderdaad stopweek gewoon houden en bij mij ging het toen de volgende pilstrip weer goed.
goed om te horen dat het weer goed gekomen is, meteen na de stopweek en de volgende strip? Was he in die stopweek nog steeds ongesteld?

Ja in de stopweek ook ongesteld, maar toen ik aan de nieuwe strip begon stopte het. Ik werd alleen toen bij die pilstrip wel al ongesteld toen ik de laatste pil nog moest slikken.

Die pilstrip erna was het echt weer helemaal goed.



Wat een gedoe hé, dan merk je echt dat je lichaam weer even helemaal opnieuw moet instellen ofzo.

Nou zeg dat! Ik had het je vannacht gevraagd en vanochtend wist het antwoord al, veel meer weer :frowning: . Nouja tis te hopen dat mijn lijf het ook net als jou lijf snel op de regel krijgt. Op zich is het ongesteld zijn niet zo erg, maar nu met het warme weer erbij wordt het minder en ik heb steeds zo,n last van mijn kont en benen, :stuck_out_tongue:

Ik ben ruim 6 weken ongesteld geweest, bluh!

Ik had 1 strip gehad, ongi en die stopte dus niet. Toen ik aan de 2e strip toe was had ik ook eerst zoiets van : ik slik door! Ook omdat het in onze vakantie was. Maar heb toch gekozen om te stoppen uiteindelijk en dat is een goede keus geweest. Na de stopweek stopte de ongi gzd ook.

Ik zeg: stopweek!

Nou na een paar dagen in de stopweek ongesteld te zijn geweest, is het nu over :dance: . Ben nu donderdag weer met een nieuwe strip begonnen. Hopelijk is het nu weer op derit :pray: