Wie heeft er zelf wel eens via een plaatselijke krant geadverteerd om een gastouder te vinden? Vraag me af of je daar wel een match in kunt vinden.
Wij hebben dat nu gedaan. Krantje is gister uitgekomen en al 3 telefoontjes gehad. 1 van een Belgische dame met een frans accent, 1 van iemand hier om de hoek die we van zien kennen en haar zoon is onze klusjesman, maar ze wil het alleen zwart doen en een helemaal leuk iets, met geitjes enz, maar dat is in een aangelegen dorpje, wat wel bij onze woonplaats hoort, maar dat kost nogal wat haal en brengtijd.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met adverteren?
Ik ben zelf gastouder en heb een website en een berichtje op marktplaats gezet met een link naar mijn website. Ik begin 5 juli a.s. fulltime en zit nu al zo goed als vol! Iedereen komt via marktplaats en mijn website.
Ik zou dus zeggen, kijk eens op marktplaats! Staan vaak erg veel advertenties op. Ook via een gastouderbureau kun je zoeken. Inschrijven en dan gaan zij iemand voor je zoeken.
Wij hebben via marktplaats een oproep geplaatst. Daar reageerden meerdere vrouwen op. Aangezien maar 1 van hen toen gediplomeerd was, hebben we met haar een kennismakingsgesprek gepland. Tijdens het gesprek klikte het goed tussen ons (ook de kinderen) en de gastouder.
Op marktplaats al gekeken, niks gevonden. Zelf ad op marktplaats gezet al sinds een week of 3, maar geen reacties.
Hub zegt dat er net een Australische dame belde, dus er bellen er vooralsnog best veel.
Hopelijk belt binnenkort DE gastouder voor jullie
Thanks Belle,
Ik vind dit al veel reacties, dus ben al redelijk blij dat er in ieder geval gereageerd wordt. We leggen alle info naast elkaar en kijken dan verder voor evt kennismakingsgesprekken. Ondertussen gaat het bureau ook aan het zoeken, daar hebben we net de papieren de deur voor uit gedaan. Ik overweeg nu om ze tijdelijk extra nar het kdv te doen, dan hebben ze een enigszins vertrouwd iets dan straks als we niks hebben van de 1 naar de ander enzo, mocht het lang duren.
Ik heb alleen een advertentie op MP staan loopt als een trein heb weer 3 nieuwe aanmeldingen en dan zit er een stop op. Werk nu 40 uur per week, vind ik echt meer dan zat hoor!!
Toen ik een gastouder voor Y.eline zocht 2 jaar geleden toen heb ik die ook gevonden via Mp, had een oproepje gedaan en gelijk binnen een paar dagen een paar reactie’s