Adres en mob.nr. in je portemonnee

@victoria wrote:

klote zeg Fiep :-

maar ik hoorde dat je die nacht wel lief bent opgevangen :-
:hug:


ja, waar kok al niet goed voor is :angel:





op mijn rijbewijs en mijn paspoort staat trouwens alletwee geen adres. Wel op ponspasje van ziekenhuis. Op mijn tomtom staat niet mijn adres, maar wel de coordinaten van mijn huis. Dus puur op mijn tomtom heeft meneer de boef een paar huizen en 15 sleutels om uit te kiezen. Dat ponspasje maakt het allemaal wat makkelijker…



maar goed, ik heb vandaag de helft van de sloten vervangen, de andere helft ligt wat gecompliceerder.





ik ben ooit mijn portemonnaie in de trein verloren en die heb ik toen ook terug gekregen, ik ben even aan het denken hoe ze me toen ook alweer getraceerd hadden :think: ik kreeg toen een telefoontje, maar hoe ze ook alweer aan mijn nummer kwamen :think: :think: staat dat toevallig ook op je ponsplaatje? (kan het niet checken want uh mijn ponsplaatjes liggen dus denk ik ergens in een gracht of zo…)

@fiep klophout wrote:

@victoria wrote:
klote zeg Fiep :-

maar ik hoorde dat je die nacht wel lief bent opgevangen :-
:hug:


ja, waar kok al niet goed voor is :angel:






Ik ben blij dat ik na jaren nog steeds onlosmakelijk verbonden ben met KoK... 8)

Heeeeeeey, hier heb ik wel plaatjes..

Ik heb alleeen een sos briefje voorin mn beurs zitten. Mijn paspoort en rijbewijs heb ik nooit samen met mn beurs in 1 tas of jas. Dus als het goed is ben ik nooit alles tegelijk kwijt. Dat ik een sos briefje bij me heb is puur voor het geval als er iets met mij is en Anne erbij is of thuis en papa aan het werk, dan weten ze wat extra over mij en hoe ze mn partner kunne bereiken. Ook de schooltijden van Anne staan erop.

Ik heb helemaal niets in mijn portomonee zitten wbt adres of telefoon nummer. Als we een dagje weggaan of ergens gaan shoppen oid dan heb ik een kleinere portomonee bij me waar alleen mijn pinpasje en cash geld in zit. Dus als ik die kwijtraak of het word gestolen dan is er geen nood aan de man en hoef ik alleen mijn bankpasje te blokkeren.



Fiep: balen zeg, phff!! Overal nieuwe sloten op de deur doen…

Toen onze auto was gestolen in rotterdam werd gelijk ook mijn huissleutels/telefoon gestolen. We waren naar een musical en hadden dus via routenet de route uitgeprint, we hadden toen nog geen tomtom. Die route lag dus ook in de auto, ook de terug route. Met ons adres.

Oh ik heb nachtmerries gehad, ik ben een week niet gaan werken want de week erop gingen we verhuizen. Stond al in de planning en bij nieuwe bewoners worden de sloten sowieso veranderd door de woningbouwvereniging. Maar als we niet gingen verhuizen had ik de sloten ook laten vervangen. Vond het zo’n eng idee.

ik heb een pasje van de carnavalsvereniging erin zitten. Daarop staat mijn naam en adres en daardoor kon de vinder van mijn tas mij via het telefoonboek opsporen en opbellen. :thumbup:



Dus mijn tel nummer staat nu achterop het pasje.



Zolang je je sleutels niet in je tas doet ( bij je adres :wink: ) kan het volgens mij geen kwaad. En ik heb die altijd in mn zak onder de rits.

@fiep klophout wrote:

mobielnummer is wel slim denk ik, of email.

maar echt, ik weet nu hoe het voelt dat iemand gewoon een sleutel van je huis heeft + adres, en ik kan je vertellen dat er prettigere gevoelens zijn dan dit…




Ik hoorde van de zomer op de radio dat er kwade lieden zijn die bij een pretpark in de ochtend ramen van auto’s ingooien, de tomtom er uit halen, de route naar het woonadres dat er in staat nemen en het huis leeg halen, want die mensen zijn er niet. Daarom zou ik er geen straatnaam met huisnummer maar bijv. de woonplaats of wijk in zetten.



Hier ook geen naam en adres in mijn portemonnee, maar ik bewaar mijn portemonnee in mijn tas waarin mijn paspoort zit. Daar staat mijn adres in. Mijn sleutels doe ik in mijn jaszak.