adapterset maxi-cosi?

ik heb een vraagje en hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb 2e hands een kinderwagen gekocht van x-adventure type Swivel. Daarbij zat al een autostoel van x-adventure zelf en een adapterset. Nu is het zo dat ik niet tevreden ben over die autostoel. Boaz zit erin als een zoutzak en de verkleiner stelt ook niks voor. Ik wil nu eigenlijk een andere autostoel kopen en het liefst een maxi-cosi. Weet iemand of een maxi-cosi en zo ja welk type op die kinderwagen past en of de adapterset van de maxi-cosi dan op de kinderwagen past en waar ik dan zo’n adapterset kan kopen. Ik zag dat ze bij Prenatal alleen van die maxi-cosi’s met zo’n easyfix systeem en dat wil ik dus niet. Wie weet er antwoord op mijn vragen?



kuzzz

Hoi



Wij hebben ook de X adventure inmotion en mijn vriendin de swivel!

Wij hebben een maxi cosi taxi en die past perfect op het onderstel met een adaptor van baby dump (25euro)! Dit zijn twee losse stukjes met elk twee gaten erin waar je de maxi cosi op klikt… simpel te doen.



Groetjes

:hand:

@mien wrote:

Hoi



Wij hebben ook de X adventure inmotion en mijn vriendin de swivel!

Wij hebben een maxi cosi taxi en die past perfect op het onderstel met een adaptor van baby dump (25euro)! Dit zijn twee losse stukjes met elk twee gaten erin waar je de maxi cosi op klikt… simpel te doen.



Groetjes

:hand:




bedoel je de maxi-cosi city? want een maxi cosi taxi is toch een onderstel waar je de maxi-cosi kan opzetten?

Ik heb de maxi cosi cabrio en hetzelfde type kinderwagen. Ik heb een adapter erbij gekocht en dat werkt reuze gemakkelijk. Inderdaad even op het onderstel clicken en dan de cosi erop. Je moet alleen iedere keer de adapter er weer af halen want anders past de kinderwagenbak niet meer erop. En als je hem eenmaal omgebouwd hebt naar de wandelwagen is het feest afgelopen.

@Nikki25 wrote:

Ik heb de maxi cosi cabrio en hetzelfde type kinderwagen. Ik heb een adapter erbij gekocht en dat werkt reuze gemakkelijk. Inderdaad even op het onderstel clicken en dan de cosi erop. Je moet alleen iedere keer de adapter er weer af halen want anders past de kinderwagenbak niet meer erop. En als je hem eenmaal omgebouwd hebt naar de wandelwagen is het feest afgelopen.






waar heb je de adapters gekocht, als ik vragen mag?

@Denise wrote:

@mien wrote:
Hoi



Wij hebben ook de X adventure inmotion en mijn vriendin de swivel!

Wij hebben een maxi cosi taxi en die past perfect op het onderstel met een adaptor van baby dump (25euro)! Dit zijn twee losse stukjes met elk twee gaten erin waar je de maxi cosi op klikt… simpel te doen.



Groetjes

:hand:




bedoel je de maxi-cosi city? want een maxi cosi taxi is toch een onderstel waar je de maxi-cosi kan opzetten?




:oops: sorry 't is de cabrio fix :oops: effen iets anders hé!!

Inderdaad Nikki daar had ik verder nog niet bij stilgestaan!! Dan de buggy nog maar even uitstellen! :stuck_out_tongue:

Denise: Ik heb geinformeerd bij meerdere babywinkels en eigenlijk is ie overal wel verkrijgbaar of te bestellen. Ik heb er geloof ik iets van 25 euro voor betaald of zo (dat vond ik reuze meevallen). Dus gewoon even bellen en het merk en het type kinderwagen doorgeven.

Hoi Denise…



Ik heb eventueel een maxi cosi citi (donkerblauwe) voor je met een stoelverkleiner.

Er zit wel een adapterset bij, maar die is voor de Quinny Freestyle comfort… dus misschien past ie niet op die van jullie!!



Ik woon ook in R’dam, dus mocht je belangstelling hebben, stuur je maar een pb’tje.



Groetjes,

Gerdie

hoi



Ik heb mijn maxi-cosi ook snel te koop.

Aangezien zoonlief er te groot voor wordt.



Heb hem dan max. 6 maanden gebruikt



Zit een slaapzak in en hoofdverkleiner



Het is de nieuwste maxi-cosi meen dat dan cabrio moet zijn ? :?



Heb alleenm maar foto’s met zoonlief erin :slight_smile:



Als je er interesse in hebt maak ik nog wel wat meer foto’s zonder zoon lief :inlove:

ps.



als de afstand moeilijk is mijn partner rijd iedere dag richting rotterdam voor zijn werk dus ergens afgeven hoeft geen probleem te zijn.



groetjes ilse

Ilse ga je Fransje dan in een gewone autostoel doen? Ik zit namelijk te twijfelen wanneer Nathalie daarin kan.

hoi



fransje is een hele grote jongen en zit tot boven aan de maxi-cosi en ze geven aan zodra het hoofd er boven uit komt het veiliger is het in een grotere stoel te vervoeren.



Heb nu de maxi-cosi preorie xp gekocht dus hij staat klaar maar wacht nog heel fftjes.



Vindt het zo’n grote overgang ook gevoelsmatig alsof ie dan baby af is :oops:

@Marieke_5000 wrote:

Ilse ga je Fransje dan in een gewone autostoel doen? Ik zit namelijk te twijfelen wanneer Nathalie daarin kan.




geadviseerd wordt pas vanaf 9 maanden/9 kilo ongeveer