adapters van maxicosi

wij hebben adapters aan de maxicosie omdat die anders niet op de kinderwagen paste…

maaaar… nu wil ik ze eraf, omdat ik me geel en groen erger aan die dingen en telken mijn benen er aan open haal… maar het lukt niet!

wie heeft een idee? het is een adapterset die op de adventure past, ik weet dat ik die dingen er zo onder ehb gedrukt, bij ddat hengsel van de maxicosie…

zou ik gewoon kei hard moeten trekken? hamer erop? schroevendraaier ertussen???

Mhh normaal zou je ze met een schroefje of een kliksysteem eraf moeten kunnen halen is me gezegd.

Maar nu heb ik dus de vraag, wij hebben ook een X adventure (sprinter)

Overal waar ik ga vragen of ze daar adapters hebben voor de maxi cosi zijn ze niet te krijgen, ook op marktplaats vind ik ze nergens.

Nu ben ik dus heeeel benieuwd waar jij ze gekocht hebt :oops: :slight_smile:

gewoon bij de babydump… dus dan moet ik ws hard trekken wil ik ze eraf krijgen… zal is proberen

ik krijg ze met geen mogelijkheid uit d emaxicosi! k he bmet heel mijn kracht er al aan zitten trekken… :shock:

Zo te horen zitten ze echt wel vast hoor, is er geen knopje of iets wat je in kunt drukken zodat ze loslaten ?

Er zitten toch twee druk-knopjes op de maxi-cosi aan beide kanten.

Daarmee haal je ze eruit.

Drukken en dan trekken.

Je bedoelt dat je de adapters eruit wil?

Nou dan had ik gister precies hetzelde, aan het duwen en trekken, terwijl er geen twee drukknopjes zijn :shifty: eindelijk na 10 minute zag ik dat het daarvoor was.

Deze inklikke, en dan komen de adapters los.

haha dina… je bent geweldig… ze zijn er al af :oops:

Super konijn!!

Hahah k heb de bugaboo, nu wil ik wete hoe je ze van de bugaboo krijgt, dmv een klik ofzo.

Welke X adventure heb jij ???

Voor de sprinter kan ik de adapters niet vinden, ook niet bij babydump :?

Oh dat ga ik ook proberen ik kreeg ze er ook al niet meer vanaf. Bedankt voor de tip

gr Leonie

Ik heb ook adapters op mijn x adventure (swivel ltd), bij de babydump zeiden ze dat het universele adapters zijn.

volgens mij ehb ik quicksilver… maar ik denk wel dat ze zouden moeten passen…

nu weet ik dus ook eindleijk waarvoor die knopjes zijn :oops: zal de volgende keer eens een gebruiksaanwijzing lezen :oops:

Als je ze op de bugaboo hebt zitten moet je de twee grote zilveren dingen aan de zijkanten van de adapters indrukken :slight_smile:

(moet denk ik op elke kinderwagen?)

Maar even terzijde dit staat toch gewoon in de handleiding allemaal? :think:

Ja dat denk ik wel, maar goed als je die kwijt bent?

(al kun je dan vast ook wel googlen en een online versie vinden :))

Wij hebben dat boekje ook niet meer, maar hebben hem wel eerst even gelezen tot we snapten waar alle knopjes ed voor waren :mrgreen:

Tsja van nature nieuwsgierig 8)