AD zegeltjes

Wie leest het AD en wil niet sparen voor de electrische tandenborstel?

Ik zou dan graag de zegeltjes willen en onze kleine meid blij maken met een K3 tandenborstel…

Vanaf morgen staan ze op het AD.

Ja dat zou ik ook wel willen, heb ev voetbal kaarten te ruil. (van de plus)

maar wie het eerst komt, wie het eerste … :wink:

Nou mochten jullie dan voorzien zijn, mag ik dan aansluiten in de rij. Mijn kleine meid wil graag deze borstel. :smiley:

wij zijn bijna compleet moeten er nog 1 daarna wil ik wel sparen

@Karin1981 wrote:

wij zijn bijna compleet moeten er nog 1 daarna wil ik wel sparen


ik moet er nog 1 ook! (ook sinds vorige week zaterdag gespaard Ka? Laat me raden, Piet piraat?

Dan wil ik ze evt. wel apart houden, maar je moet wel een spaarkaart hebben,

Ik houd me ook aanbevolen voor de AD zegeltjes!

Ik ben compleet, ik weet niet waar mijn schoonmoeder ze allemaal vandaan heeft gehaald, maar die heeft er nu al aardig wat(ik had met gemak ook voor mijn zus kunnen sparen)



Je moet dus alleen wel al besteld hebben, want dat kon tot vorige week.



Pb mij maar als je er nog een aantal nodig hebt.

Uiteraard wil ik wel de postzegel vergoed hebben.



Liefs, Evelien :vlinder:

Ik ben inmiddels ook voorzien!

Helaas, ik heb niet besteld…

Niemand nodig? Mijn schoonmoeder heeft mij al helemaal compleet gemaakt en mijn moeder kwam vandaag ook nog met haar 19 zegeltjes aanzetten :smiley:



Wie kan ik blijmaken? (mijn schoonmoeder had zelfs nog een paar zegels weer mee terug naar huis genomen, dus als er nog 1 zegeltje bij moet, totaal dus 20, kan ik die vrijdag nog weer deze kant op kunnen laten komen.)



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Ik heb er ook nog min. 5

@Zonneschijn wrote:

Niemand nodig? Mijn schoonmoeder heeft mij al helemaal compleet gemaakt en mijn moeder kwam vandaag ook nog met haar 19 zegeltjes aanzetten :smiley:



Wie kan ik blijmaken? (mijn schoonmoeder had zelfs nog een paar zegels weer mee terug naar huis genomen, dus als er nog 1 zegeltje bij moet, totaal dus 20, kan ik die vrijdag nog weer deze kant op kunnen laten komen.)



:-* Liefs, Evelien :vlinder:




als je ze nog hebt, graag.

@groenelimo wrote:

Ik heb er ook nog min. 5




als je ze nog hebt graag.

Ik heb ook nog wel belangstelling voor AD zegeltjes!

@Memmie wrote:

Ik heb ook nog wel belangstelling voor AD zegeltjes!
stuur mij maar een pb



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

Hoi,

ik heb nog wel belangstelling maar heb niet van te voren besteld. Kan je dan nog wel iets met die zegeltjes? :oops:

nope… dan kun je er eigenlijk niks meer mee doen. MP staat er ook nog vol mee.

:shock: Je moest eens weten hoeveel mensen daar op reageren!

Bij het ophalen stond ik in de rij met zeker 4 wachtenden voor mij en toen ik weg ging was de rij flink gegroeit!

Daarnaast werd mijn naam (achternaam) opgezocht in een stapel papier die zeker 2 of 3 cm dik was en met hele kleine lettertjes (arial 10 is daar groot bij :wink: )



En dan zijn er ook nog mensen bij wie het bestellen niet goed is gegaan :roll: De jongen achter de toonbank zei eerst dat hij mij er niet tussen kon vinden, maar mijn moeder wel (ik heb ze samen besteld, 3x zelfs, voor mijn “schoonouders” ook) Heel raar, want ik had 3 keer hetzelfde gedaan voor de bestelling.

Gelukkig na nog een check waarbij ik meekeek en blijkbaar iets beter ben met het alfabet :stuck_out_tongue: stonden ik en mijn schoonouders er toch nog tussen.



De mevrouw naast mij had minder geluk :think: meen ik :?



Kortom, een volgende keer op tijd bestellen en met zegels komt het waarschijnlijk vast wel goed :wink: desnoods via marktplaats.



:-* Liefs, Evelien :vlinder: