AD Tijdens de zwangerschap?

xx

artsen schrijven je echt alleen ad voor als het niet anders kan…en dan nog word er erg zorgvuldig gekeken naar welk middel dan zo veilig mogelijk is…als ze het je hebben voorgeschreven dan zal het echt wel veilig zijn meid :wink:

sterkte met je depressie :hug:

De zus van mijn schoonzus heeft ad gekregen toen ze zwanger was van haar jongste dochter. Heeft na de bevalling de diagnose manisch-depressief gekregen (en nog meer maar daar weet ik te weinig van). Die kleine is nu overigens al 2,5 en doet het :thumbup: moest toendertijd wel even in het ziekenhuis blijven, maar dat moest moeders ook en voor haar was het goed omdat ze zo eerst even wat tijd aan zichzelf kon besteden voordat ze met een nieuw mensje thuiskwam.

Tja, 't is niet bepaald een droom die uitkomt, maar soms moet je gewoon eieren voor je geld kiezen :hug: Het komt heus wel goed met jullie, weet ik gewoon zeker :-* :hug:

Ik slik chronisch AD omdat in in 't verleden depressies heb gehad en deze komen steeds terug als ik stop met de AD…Bij beide zwangerschappen op advies van de gyn blijven slikken en 2 gezonde jochies gekregen. Verder ook na de bevalling geen klachten van depressie gehad. (behalve de gebruikelijke kraamtranen op de 3e dag en af en toe eens een hormonaal dipje…:wink: )

Sterkte meis, hopelijk slaan ze snel aan bij je… :hug:

AD hebben gemiddeld 8 tot 12 weken nodig, voor ze echt goed hun werk gaan doen!

Ik heb geen AD gebruikt tijdens de zwangerschap, voordien en nadien wel, maar daar zaten jaren tussen, dus dat was niet bewust of zo.

:hug:

Ik slik al jaren AD, heb het ook het grootste deel van de zwangerschap geslikt. Ben in week 30 gaan afbouwen met (door verkeerde voorlichting) het idee dat ik anders geen bv kon geven.

Toen Sam 4 maanden was ben ik weer begonnen met AD.

Overigens, bv geven kan wél met ad!!! Laat je hier goed over voorlichten, tis zo zonde anders.

En bij sommige soorten AD is een bevalling in het zh noodzakelijk omdat sufheid/gebrek aan zuigreflex vlak na de geboorte bij je kindje kan optreden.

Sterkte meis! :hug:

Mip, het kan wel, maar je moet wel de juiste AD voorgeschreven krijgen. Niet elke AD is geschikt tijdens de bv en zwangerschap.

En Petra, het is al gezegd, maar het duurt een paar weken voordat de AD hun werk doen…

Sterkte! :hug: