'Acupunctuur vergroot kans op zwangerschap bij IVF'

Hallo allemaal,







Vandaag heb ik voor de eerste keer een acupunctuur behandeling gekregen omdat ik al een hele tijd pijn heb aan mijn rug en fysio totaal geen resultaat gaf en ik moet zeggen ik heb geen pijn meer :dance: dus dat is al iets.



Nu heb ik nagevraagd of het mogelijk is om als wij straks gaan beginnen aan iui,icsi of ivf of het mogelijk is om acupunctuur toe te passen en dat kan gelukkig. Ben een beetje aan het googelen gegaan en wil dit graag aan jullie laten lezen hoe kijken jullie hier tegenaan ?



http://www.acupuncturist.nl/index.htm?home.htm=2



Groetjes Daantje

hoi,



Ik wil dat ook gaan doen. Heb een hele goede acapuncturist (zoiets) gevonden met goede resultaten. Maar het is vrij prijzig, weet jij of je dit alleen op doorverwijzing van de gyn kan doen ivm vergoeding ziekenfonds? Anders wordt het een duur grapje.



succes

Pebble

Hoi Pebble,



Ik heb het nagevraagd en het kost € 37.50 per behandeling. Mijn verzekeraar vergoed € 35 per behandeling , onbeperkt aantal behandelingen als ik jou was zou ik het toch even navragen bij je verzekeraar als het goed is moet je je polis voor eind deze week in de bus hebben liggen.



Oja vanaf 1 januari hoeft het niet via een verwijzing van de ha of gyn . Ik heb nu ook geen verwijzing gekregen heb gewoon gebeld en gevaagd of het nodig was en dat was niet zo.



Groetjes Daantje

he wat goed. Die acapucturist die ik wil gaan bezoeken vraagt 40 euri per keer. Amicon vergoed 75%. Ik zat me dus alleen af te vragen of dat op verwijzing moet, maar das dus niet het geval. TOP!

Ik moet nu nl. ook naar een dietist, en volgens mij krijg ik die ook niet helemaal vergoed.

Inmiddels vergaar ik een compleet baby-make team om me heen.

Acapuncturisten, dietisten, gyneacologen, mijn moeder met al dr advies, mijn sportinstructeur, hahaha.

Dat moet toch een geweldige beeb worden metal die hulp!! :smiley: :smiley:



fijne kerst!



pebble