acupunctuur bij vermoeidheid tijdens zwangerschap

hallo,

Ik ben nu 38 weken zwanger en ben de hele zwangerschap al over vermoeid. Met de 22 weken ben ik voor de helft gaan werken en met de 28 weken zit ik volledig in de ziektewet. Ik was blij als ik 2 a 3 uur op was, de rest van de tijd bracht ik in bed door. In week 30 ben ik voor het eerst naar een arts- acunpuncturist gegaan en daar heb ik baat bij. Ik kan nu overdag op zijn en lezen of tv kijken. Verder kan ik sinds 2 weken bij familie op bezoek ongeveer 2 uur.

Ik ben blij dat ik naar de acunpuncturist ben gegaan en hoop dat er meer mensen baat bij hebben die last hebben van vermoeidheid.



groetjes Olga

hoi,



Volgens mij heb ik ergens gelezen dat accupuntuur niet goed is tijdens zwangerschap maar waar :think:





gr mel

@melanie wrote:

hoi,



Volgens mij heb ik ergens gelezen dat accupuntuur niet goed is tijdens zwangerschap maar waar :think:





gr mel






Waarschijnlijk hier bij vlinderpraat. Maar het kan wel, alleen wordt je behandeling op je aangepast als je zwangerbent.

Ik heb juist tijdens de zwangerschap acupunctuur gehad ivm vocht vasthouden (vorige zwangerschap). Je kan er juist baat bij hebben maar wel altijd aangeven dat het gaat om zwangerschapsklachten!

ik heb accupunctuur gehad bij de zwangerschap van Myrna voor het overgeven en de misselijkheid, er wordt dan rekening met de zwangerschap gheouden, bepaalde punten mogen dan niet geprikt worden begreep ik…

Hoi,



ok kan best hoor bij vlinderpraat gelezen hebben.

maar voor vocht vasthouden , waarom heb ik dat vorig jaar niet geweten, zat vol tot op het kruintje, kon mijn been nog niet krom doen .

nadat ik met borstvoeding gestopt ben heb ik pas pillen gekregen :doh:





gr mel