Acunpuntuur & Zwanger !!!!

Hallo Allemaal,

Ik ben een tijdje niet op het forum geweest omdat ik er niet meer bewust bezig mee wilde zijn…zwanger worden…(mischien tussen de oren??)

Ik heb een laproscopie gehad in Januari en alles was goed…stond op de lijst voor iui!!!..zou deze maand het ziekenhuis bellen voor afspraak.

Ben zelf Begin Maart naar een acunpuntuur gegaan en die heeft (toevallig)heel nauw samengewerkt met gynacologen…(vroeger)

Ik Ben er 3x geweest,het het viel reuze mee…al die speldjes…Ik moest begin mei(1of 2 mei)ong.worden,maar het blijft weg…

Ik heb gelijk een test gedaan,en die was positief!!!

Morgen gelijk een afspraak maken met de dokter!zoo spannend…en niemand weet het nog …behalve me mannetje!

Zal onze droom uitkomen? duimen … :pray:

Gefeliciteerd! :thumbup:

Zal me ook eens gaan verdiepen in die acupunctuur :wink: . Hebben het inmiddels ook wel nodig na 1,5 jaar proberen.

@Miepel wrote:

Gefeliciteerd! :thumbup:

Zal me ook eens gaan verdiepen in die acupunctuur :wink: . Hebben het inmiddels ook wel nodig na 1,5 jaar proberen.

Het is me echt 100% meegevallen en niet omdat ik nu ff in de wolken zit…

Maar hij zei eerlijk,hoop nergens op ,maar ik weet wat ik doe en we gaan ervoor…

Wij waren al met al 2,5 jaar bezig voor een 1ste…en alle onderzoeken bij beide waren goed.

En het is geen chemische rommel dus baat het niet schaadt het niet…

En ik krijg het ook deel vergoed!!!(ziekenfonds!)

Succes,en denk er maar n’s goed overna!het doet echt niet zeer!

Liefs Snoet

Vraag me nu ineens af :think: …zou reiki ook niet kunnen helpen?

@Miepel wrote:

Vraag me nu ineens af :think: …zou reiki ook niet kunnen helpen?

Dat zou ik niet weten,maar reiki dan ga je in je eigen ik terug…en en acunpuntuur die prikt op speciale plekken,die weer extra prikkels geven voor je vruchtbaarheid…

Zo vertelde ik dat ik nog erg veel pijn had na mijn operatie laproscopie bij me navel…en dat heel goed dat ik dat zei,want dat was weer een goed teken voor hem???vraag me niet waarom,maar volgens hem was dat goed dat ik dat vertelde…ik kreeg een speciaal wierook stokje mee om me navel warm te houden(moxa)en tja nu nu…nu is het waarschijnlijk zo ver!..ben helemaal een beetje verward!

groetjes Snoet

Hoi Snoet even uit belangstelling, ben je nu zwanger???

groetjes van Diane

Heb je ook een adres??? Dit wil ik ook wel eens proberen??

Groetjes Karin

@Shadi wrote:

Hoi Snoet even uit belangstelling, ben je nu zwanger???

groetjes van Diane

Volgens haar banner is ze nu 35wkn en 4 dgn zwanger 8)

(even gespiekt bij haar laatst geposte bericht :wink: )