Achternamen!

potjewijd is een kinderarts bij ons in het ziekenhuis…

Verzonnen of niet, ik vind ze wel hylarisch! :lol:

Dat wel :lol:

Wij hebben hier een patiënt die Lul.f van achternaam heet. Toen hij een keer belde dacht ik dat hij me voor de gek had, want aan de telefoon hoorde ik de f niet :lol:

hahaha hij zou zijn naam hier ook niet neer kunnen zetten, komen meteen sterretjes :lol: L.ulf dus :mrgreen:

Niet echt apart, maar toch wel leuk:

Deurwaarder

Kwakken

Foppen

mijn meisjesnaam is T.ent en NOG steeds moet ik het spellen :wall:

hoe spel je dat ? nou gewoon zon ding op de camping met haringen in de grond :?

mijn vriendin komt uit friesland en een vriendin van haar heet MODDER van achteren , haar voornaam is FOKJE

FOKJE MODDER

mijn god en serieus he , ze stelde zich voor aan mij , haaaai ik ben fokje … ik kijk mn vriendin aan … ik zeg fokje modder ??? jaaaaa , nou meid welkom in het zuiden je bent beroemd hier :mrgreen:

@nathaliehvdominique wrote:

mijn vriendin komt uit friesland en een vriendin van haar heet MODDER van achteren , haar voornaam is FOKJE

FOKJE MODDER

mijn god en serieus he , ze stelde zich voor aan mij , haaaai ik ben fokje … ik kijk mn vriendin aan … ik zeg fokje modder ??? jaaaaa , nou meid welkom in het zuiden je bent beroemd hier :mrgreen:

Deze heb ik al zo vaak gehoor.

Of er zijn heel veel meiden die Fokje Modder heten of iedereen kent Fokje Modder.

Tja mijn schoonzus heet ook Fokje, alleen geen modder, toch een normale naam hier in Friesland.

@ollie wrote:

@nathaliehvdominique wrote:

FOKJE MODDER

Deze heb ik al zo vaak gehoor.

Of er zijn heel veel meiden die Fokje Modder heten of iedereen kent Fokje Modder.

nou deze bestaat echt en ik heb dr in levende lijve gezien

meisjes naam is ter Velde en moet altijd erbij zetten dat het los van elkaar is en dat het niet eindigd met een N

mijn trouwnaam is Karsdorp

die begin ik standaard als te spellen want dat is echt iedere keer hetzelfde

K-A-R-S en dan DORP

zo zit ik iedere keer :lol:

vragen ook of mijn man duits is … uhhh nee :roll:

Bij mijn zus in het ziekenhuis zit een KNO arts die heet: Hoorweg en de tandartsassistente heet: Mevrouw Boor :lol:

Ik ken een tandarts die Tang heet

Hmmm zie net dat mijn reactie nogal vaag is…Maar wilde dus even zeggen dat dat dr Oei de gyneacoloog is…niet oorarts zoals werd gezegd! Ik ben bij hem onder controle… :mrgreen:

Oja en mijn oude leraar heette : Wessel Wessels :shock: Das toch ook zielig :mrgreen:

Ja nou dan moet je mij mijn meisjesnaam eens horen spellen. :roll:

Dat is B.ovend’Eerdt

Hoe? Zucht… ok. Bee ooo vvv eee nnn ddd apostroph. Watte? Apostroph, je weet wel. Zo’n kommaatje achter de ddd. Ow, ja ik snap het.

Oh mevrouw de computer paktum niet. Zucht… Standaard antwoord: doe maar een spatie dan. Owkkeee verder. Hoofdletter Eee, nog een eee, rrr, ddd, ttt. Dus ert? Neeeee… Twee eeee’s waarvan de eerste een hoofdletter, dan een rrr en dan dt. Een d of een t. Allebei DT!! :wall:

Dus toen ik trouwde heb ik maar heel gauw de naam van mijn man aangenomen. Maar helaas ook daarbij ontkom ik niet aan spellen :roll:

@sofie1981 wrote:

Hmmm zie net dat mijn reactie nogal vaag is…Maar wilde dus even zeggen dat dat dr Oei de gyneacoloog is…niet oorarts zoals werd gezegd! Ik ben bij hem onder controle… :mrgreen:

hmmm klinkt bekent volgens mij had mijn moeder het vroeger over een dokter oei die ze had als gyn

is hij oud? of misschien is het zijn zoon :mrgreen:

Onze tandarts in Groningen heette Kop…