achmea hond omgeving zwolle

nooit gedacht dat ik hier nog een topic zou moeten openen. Ikb en opzoek voor onze zoon naar deze achmea knuffel. Ik probeerde te sturen naar spuugdoekjes, maar deze wordt met veel liefde omarmd en hij slaapt er ook mee, en is dus ook rustiger met deze knuffel… Kortom… wie heeft hem en woont in omgeving zwolle zodat ik em kan halen?

Ze zijn ook te koop nog, maaaaaar… dat wordt dan een dure zaak als ik er drie of vier extra wil plus nog verzendkosten, vandaar de vraag omgeving zwolle.



het gaat om deze… wilde een foto bij doen, ben een kwartier bezig, maar het lukt niet :wall:

ff klikken dan maa,r deze is het in elk geval

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQnn0QwXBOxZQnQgNFJxbc7RrngkFzI91Bx8tNWy3xTWowXR4Mx

volgens mij heb ik hem wel liggen, er wordt hier niks mee gedaan. we wonen kort in de buurt van zwolle, ms is verzenden goedkoper.

Als het goed is heb ik hem ook nog (ongebruikt) en is hij nog niet naar mijn schoonzus. Ik zal eens voor je gaan zoeken! (help me anders nog wel even herinneren als het zoeken lang duurt of als het niet meer nodig is, ben nogal warrig af en toe :wink: )

woon je ook omgeving zwolle? kan er morgen eentje ophalen… maar wil er nog wel een :oops: ik hoor het datn wel.

Nee omgeving Utrecht!

Laat maar weten of je hem dan nog wil. Heb morgen wel even tijd om te zoeken!

Ik heb er geloof ik 2 liggen. Kan hem do aan collega mee geven die in zwolle woond



Pb me naar even

hoi hoi,



Ik heb er nu nog weer een in de aanbieding! (ongebruikt terug van schoonzus) Wil je er nog een, of wie kan ik er anders mee blij maken!

ff PBen!