abonnementen afsluiten lees!!!

Hoi,



Vandaag kreeg ik een brief binnen van kpn, wij zouden een basis abonnement afgeloten hebben :shock: dit hebben we nooit gedaan, er stond een telefoon nummer onder het adres en dat was weer van iemand uit amsterdam :think:

met een heel gek 06 nummer, maar ik kreeg wel contact.



nu moet mijn man zelf bellen vanavond om het op te zeggen, nadat ik nu van het kastje naar de muur gestuurd ben :roll:



wie heeft dit ook wel eens gehad?



gr melanie.

ik ozu knp bellen ipv dat rare 06 nummer…



iig geen gegevens doorspelen!!!

Hoi,



Nr had ik al gebeld :oops: had niet zo snel in de gaten, omdat ik zo boos was :shifty:

aanvraag was volgens kpn inderdaad wel gedaan :think:

Heb ik volgens mij een waarschuwings-mail over gehad, dat info nummer schijnt heel veel geld te kosten!! :shock:

@Affie wrote:

Heb ik volgens mij een waarschuwings-mail over gehad, dat info nummer schijnt heel veel geld te kosten!! :shock:






Hoi het nr, wat ik gebeld heb van kpn is 10 cent per minuut dat weet ik dat 06 nummer niet, maar mijn mna zegt dat er inderdaad dat soort nummers bestaan.

123 etc :wink:





ik kan alleen straks verder het abonnement opzeggen , verder niet :?

Iedereen kan voor iemand anders een tellijn aanvragen (met een bijbehorende basis abbonement) en believe me dat gebeud bij de fleet…Als je naw gegevens hebt van een persoon, dan kun je dit regelen. Wel krijgt het adres waar de aansluiting gaat komen ene bevestiging brief met contracten en dergelijke om deze te retourneren. Doe je dit niet word de lijn niet aangesloten, of weer afgesloten als de aansluiting reeds heeft plaats gevonden. Bel voor de zekerheid even met kpn 0900-0244 voordat je nog meer ge-emmer krijgt…Dan word de aansluiting in diverse systemen geannuleerd…



Krtom ja dit kan, maar vind het vreemd dat je een brief kijgt met een 06 erin en als brief hoofd KPN. Staan boven deze brief adres gegevens vd afzender, dus kpn? Zo welke naw gegevens zijn dit?



Ik had graag het eea voor je willen nakijken maar heb verlof zoals je kunt zien aan banner, maar wellicht dat je zo ook wat geholpen bent…

@~Claudia28~ wrote:

Iedereen kan voor iemand anders een tellijn aanvragen (met een bijbehorende basis abbonement) en believe me dat gebeud bij de fleet…Als je naw gegevens hebt van een persoon, dan kun je dit regelen. Wel krijgt het adres waar de aansluiting gaat komen ene bevestiging brief met contracten en dergelijke om deze te retourneren. Doe je dit niet word de lijn niet aangesloten, of weer afgesloten als de aansluiting reeds heeft plaats gevonden. Bel voor de zekerheid even met kpn 0900-0244 voordat je nog meer ge-emmer krijgt…Dan word de aansluiting in diverse systemen geannuleerd…



Krtom ja dit kan, maar vind het vreemd dat je een brief kijgt met een 06 erin en als brief hoofd KPN. Staan boven deze brief adres gegevens vd afzender, dus kpn? Zo welke naw gegevens zijn dit?



Ik had graag het eea voor je willen nakijken maar heb verlof zoals je kunt zien aan banner, maar wellicht dat je zo ook wat geholpen bent…




Misschien heb ik het te onduidelijk omschreven :think:

de naw gegevens kloppen daaronder hoort het tel van de aanvrager te staan en stond nu dus een telefoon nummer.

ik heb dat nummer wat jij zei gebeld en mijn man moet het opzeggen omdat die als aanvrager staat.

ze hebben zelfs ons rek nr :shock: mijn man zegt dat dit kan om dat we wel digitenne hebben van hen.



maar ik ben hier echt niet blij mee :cry:

idd rekening etc kunnen ze weghalen van je digitenne gegevens…





Iemand op de 1e lijn heeft niet goed uit gekeken toen een wildvreemde een tellijn wilde aanvragen en heeft niet persoons gegevens gebruikt maar die van jullie…Zon fout lijkt in jullie wellicht moeilijk te maken, maa de systemen die gebruikt worden, is zon fout jammer genoeg heel simpel gemaakt…Wanneer word betreffende tellijn aangesloten? Ik denk dus dus niet dat er oplichting in het spel is…Denk echt dat het een domme fout is gemaakt…



Bel gewoon even met de 1e lijn, leg het verhaal uit, en geef aan dat je terug gebeld wilt worden door de 2e lijn.Deze kunnen het probleem voor je oplossen.

@~Claudia28~ wrote:

idd rekening etc kunnen ze weghalen van je digitenne gegevens…





Iemand op de 1e lijn heeft niet goed uit gekeken toen een wildvreemde een tellijn wilde aanvragen en heeft niet persoons gegevens gebruikt maar die van jullie…Zon fout lijkt in jullie wellicht moeilijk te maken, maa de systemen die gebruikt worden, is zon fout jammer genoeg heel simpel gemaakt…Wanneer word betreffende tellijn aangesloten? Ik denk dus dus niet dat er oplichting in het spel is…Denk echt dat het een domme fout is gemaakt…



Bel gewoon even met de 1e lijn, leg het verhaal uit, en geef aan dat je terug gebeld wilt worden door de 2e lijn.Deze kunnen het probleem voor je oplossen.




Hoi,



het gaat om een internet verbinding dus niet om een tel lijn :think:

ik heb ook alleen gigitenne mijn man wilde dat ook al opzeggen, maar dat vind ik nou ook weer niet nodig.





dank je voor je antwoorden :-*

gr mellie

Ach jee KPN en abonnementen, breek me de bek niet open.

Medio augustus wilde ik mijn abbo opzeggen. Geen enkel probleem zou je zeggen.

Nou twee weken later werd het bedrijf naast ons volledig afgesloten van telefonie en internet en mijn abonement liep nog vrolijk door.

Een foutje van de KPN dus. Je zou zeggen dat dat zo verholpen zou moeten zijn maar niets is minder waar. We zitten nu in Oktober en het bedrijf heeft na een dikke week wel weer telefoon maar zit nog altijd zonder internet. En ik…ik zit nog steeds met een abonnement waar ik helemaal niks meer aan heb en heb al heel veel uren aan de telefoon gezeten met hun zogenaamde klantenservice :roll:



Ik wens je succes met het oplossen en hoop dat het bij jou wel voorspoedig verloopt.

@Cindy wrote:

Ach jee KPN en abonnementen, breek me de bek niet open.

Medio augustus wilde ik mijn abbo opzeggen. Geen enkel probleem zou je zeggen.

Nou twee weken later werd het bedrijf naast ons volledig afgesloten van telefonie en internet en mijn abonement liep nog vrolijk door.

Een foutje van de KPN dus. Je zou zeggen dat dat zo verholpen zou moeten zijn maar niets is minder waar. We zitten nu in Oktober en het bedrijf heeft na een dikke week wel weer telefoon maar zit nog altijd zonder internet. En ik…ik zit nog steeds met een abonnement waar ik helemaal niks meer aan heb en heb al heel veel uren aan de telefoon gezeten met hun zogenaamde klantenservice :roll:



Ik wens je succes met het oplossen en hoop dat het bij jou wel voorspoedig verloopt.




Ik heb weer gebeld nu kon ik het wel doen, omdat het ging om een afgesloten abonnement, ik ben zeer netjes te woord gestaan, het bleek fou gegaan te zijn in een primafoon winkel.

en het telefoon nummer was een dummy, hij was verbaasd dat ik dus echt iemand aan de lijn kreeg.



binnen 5 dgn moet ik een bevestiging hebben , dus wacht verder weer af.



gr mellie

Maar je moet bij het afsluiten van een GSM abonnement altijd een bankafschrift laten zien om te bewijzen dat de naw gegevens kloppen! Dus ik vind het vreemd.



Mijn man heeft ook laatst weer zijn abonnement verlengt en hier moest hij ook weer een kopie bankafschrift insturen.

@Joepie! wrote:

Maar je moet bij het afsluiten van een GSM abonnement altijd een bankafschrift laten zien om te bewijzen dat de naw gegevens kloppen! Dus ik vind het vreemd.



Mijn man heeft ook laatst weer zijn abonnement verlengt en hier moest hij ook weer een kopie bankafschrift insturen.




HET GAAT NIET OM EEN GSM abonnement maar een basis internet aansluiting!

@melanie wrote:

@Joepie! wrote:
Maar je moet bij het afsluiten van een GSM abonnement altijd een bankafschrift laten zien om te bewijzen dat de naw gegevens kloppen! Dus ik vind het vreemd.



Mijn man heeft ook laatst weer zijn abonnement verlengt en hier moest hij ook weer een kopie bankafschrift insturen.




HET GAAT NIET OM EEN GSM abonnement maar een basis internet aansluiting!




Oh hahahaha…sorry! :mrgreen:

@Joepie! wrote:

@melanie wrote:
@Joepie! wrote:
Maar je moet bij het afsluiten van een GSM abonnement altijd een bankafschrift laten zien om te bewijzen dat de naw gegevens kloppen! Dus ik vind het vreemd.



Mijn man heeft ook laatst weer zijn abonnement verlengt en hier moest hij ook weer een kopie bankafschrift insturen.




HET GAAT NIET OM EEN GSM abonnement maar een basis internet aansluiting!




Oh hahahaha…sorry! :mrgreen:




Geeft niet :wink: :-*



Ik vind het ook raar, maar goed het kan dus wel dat heb ik nu wel ondervonden :?

@melanie wrote:





Ik heb weer gebeld nu kon ik het wel doen, omdat het ging om een afgesloten abonnement, ik ben zeer netjes te woord gestaan, het bleek fou gegaan te zijn in een primafoon winkel.

en het telefoon nummer was een dummy, hij was verbaasd dat ik dus echt iemand aan de lijn kreeg.



binnen 5 dgn moet ik een bevestiging hebben , dus wacht verder weer af.



gr mellie




Je wilt niet weten hoe vaak ze iets van dergelijke strekking tegen mij gezegd hebben :silenced:



Maar laten we in dit geval van het beste uitgaan en ze deze fout keurig herstellen.

@Cindy wrote:

@melanie wrote:




Ik heb weer gebeld nu kon ik het wel doen, omdat het ging om een afgesloten abonnement, ik ben zeer netjes te woord gestaan, het bleek fou gegaan te zijn in een primafoon winkel.

en het telefoon nummer was een dummy, hij was verbaasd dat ik dus echt iemand aan de lijn kreeg.



binnen 5 dgn moet ik een bevestiging hebben , dus wacht verder weer af.



gr mellie




Je wilt niet weten hoe vaak ze iets van dergelijke strekking tegen mij gezegd hebben :silenced:



Maar laten we in dit geval van het beste uitgaan en ze deze fout keurig herstellen.




Hoi,



Ik hoop het ook zo niet pech voor hun maar ik betaal niets :snooty:

wij hebben het niet afgesloten dus .

Ik weet het je komt tegenwoordig niet zo snel ergens vanaf .



je raakt er gestrest van ook :shifty:

een abonnement af sluiten gaat helaas niet maklijk.

Me moeder was oven leden en wilden haar contract af sluiten

we hadden bewijzen dat me meoder overleden was maar omdat

ik bijna de zelfde naam heb deeden ze heel moeilijk na een half

jaar hebben we eindlijk voor elkaar maar de rekeningen kwammen

nog wel binnen die hebben we nooit betaald natuurlijk maar wel

heel veel gezeur om gehad nu kan wij als na bestanden daar niets

meer bestellen (neit dat we het nog willen) maar daar zijn we achter

gekomen door een ander bedrijf die sammen wekte.

@Cindy wrote:

@melanie wrote:




Ik heb weer gebeld nu kon ik het wel doen, omdat het ging om een afgesloten abonnement, ik ben zeer netjes te woord gestaan, het bleek fou gegaan te zijn in een primafoon winkel.

en het telefoon nummer was een dummy, hij was verbaasd dat ik dus echt iemand aan de lijn kreeg.



binnen 5 dgn moet ik een bevestiging hebben , dus wacht verder weer af.



gr mellie




Je wilt niet weten hoe vaak ze iets van dergelijke strekking tegen mij gezegd hebben :silenced:



Maar laten we in dit geval van het beste uitgaan en ze deze fout keurig herstellen.




Nou je hebt gelijk hoor :cry:

ze hadden het dus niet opgezegt, die man die ik nu had, spak tegen me alsof hij tegen een klein kind spark, ook hij zei tussen 3 en 5 dagen krijgt u bevestiging,m ik zeg ik hoop het, ik geloof het niet meer.



dat zei de vorige namelijk ook :evil:



Word hier zo boos van :evil: en verdrietig ook, het kost me 10 cent per minuut voor iets wat niet mijn fout is en je word van kastje naar de muur gestuurdt en iedere keer van de een naar de ander en moet je WEER je verhaal doen :roll:



pffffffffff raak hier gefrustreerd van :cry:

Aangetekende brief versturen en daarin alles wat je hier hebt gemeld ook daarin vermelden! Kopiemaken plus alles goed bewaren en ze verder laten barsten! Zijn die gasten van kpn nou echt zo achterlijk?!!